Slabší rok 2010

17. února 2011, 17:55 - Tomáš Pergler
17. února 2011, 17:55

Plzeňský Prazdroj

Společnost Plzeňský Prazdroj prodala v loňském roce 9,9 milionu hektolitrů piva, v meziročním srovnání to znamená pokles o šest procent. Prodej v tuzemsku se snížil o osm procent na sedm milionů hektolitrů. „Zvýšení spotřební daně na pivo o 33 procent v kombinaci s nižším disponibilním příjmem zapříčinily nižší spotřebu. Nepříznivý vliv na naše prodeje měl vloni i pokles návštěv hospod a celkově nižší spotřeba čepovaného piva v hospodách a restauracích, na které se projevil také pokles počtu zahraničních turistů,“ uvedl Doug Brodman, generální ředitel společnosti.

Mohlo by vás zajímat

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

Hry pro příležitostné hráče