Skok do budoucnosti

31. května 2004, 00:00 - Bob Schmetterer
31. května 2004, 00:00

KNIŽNÍ TIP Na knižním trhu se koncem května objevilo české vydání knihy Skok do budoucnosti. Autorem je bývalý předseda představenstva a generální ředitel komunikační sítě Euro RSCG W orldwide Bob Schmetterer.

KNIŽNÍ TIP

Na knižním trhu se koncem května objevilo české vydání knihy Skok do budoucnosti. Autorem je bývalý předseda představenstva a generální ředitel komunikační sítě Euro RSCG W orldwide Bob Schmetterer. Podtitul knihy - Creative Business Ideas zdrojem podnikatelských strategií - napovídá, že v ní autor představuje svou koncepci „tvůrčích podnikatelských nápadů“, která přináší revoluční změnu do chápání úlohy reklamní agentury, obsahu a stylu její spolupráce s klienty. K tomu Bob Schmetterer využívá širokou paletu případových studií a příkladů kampaní založených na těchto Creative Business Ideas, na jejichž přípravě se podílel osobně nebo které byly vytvořeny v rámci komunikační sítě Euro RSCG Worldwide. Reklamním a marketingovým profesionálům v agenturách i v podnicích i všem zájemcům z řad širší veřejnosti se tak dostává kvalifikovaného pohledu na možnosti tvůrčího vyhledávání nových podnikatelských příležitostí a jejich transformace v inovace přinášející zisk. Dostává se jim i mocného inspiračního podnětu ke „skoku“ - k odvaze myslet „jinak“.

Management Press 2004, vázané, 248 stran

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče