Skok do budoucnosti

31. května 2004, 00:00 - Bob Schmetterer
31. května 2004, 00:00

KNIŽNÍ TIP Na knižním trhu se koncem května objevilo české vydání knihy Skok do budoucnosti. Autorem je bývalý předseda představenstva a generální ředitel komunikační sítě Euro RSCG W orldwide Bob Schmetterer.

KNIŽNÍ TIP

Na knižním trhu se koncem května objevilo české vydání knihy Skok do budoucnosti. Autorem je bývalý předseda představenstva a generální ředitel komunikační sítě Euro RSCG W orldwide Bob Schmetterer. Podtitul knihy - Creative Business Ideas zdrojem podnikatelských strategií - napovídá, že v ní autor představuje svou koncepci „tvůrčích podnikatelských nápadů“, která přináší revoluční změnu do chápání úlohy reklamní agentury, obsahu a stylu její spolupráce s klienty. K tomu Bob Schmetterer využívá širokou paletu případových studií a příkladů kampaní založených na těchto Creative Business Ideas, na jejichž přípravě se podílel osobně nebo které byly vytvořeny v rámci komunikační sítě Euro RSCG Worldwide. Reklamním a marketingovým profesionálům v agenturách i v podnicích i všem zájemcům z řad širší veřejnosti se tak dostává kvalifikovaného pohledu na možnosti tvůrčího vyhledávání nových podnikatelských příležitostí a jejich transformace v inovace přinášející zisk. Dostává se jim i mocného inspiračního podnětu ke „skoku“ - k odvaze myslet „jinak“.

Management Press 2004, vázané, 248 stran

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče