Škoda je stále jednička na Slovensku

15. ledna 2007, 00:00 - admin
15. ledna 2007, 00:00

KRÁTCENa rozdíl od Česka se loni na Slovensku zájem o nová osobní a malá užitková auta zvýšil o deset procent na 78 568 vozů. Nejúspěšnější značkou byla opět česká Škoda. Prodej škodovek sice stoupl na 21 386 vozů, ale jejich podíl na slovenském trhu klesl na 27,22 procenta.

Na rozdíl od Česka se loni na Slovensku zájem o nová osobní a malá užitková auta zvýšil o deset procent na 78 568 vozů. Nejúspěšnější značkou byla opět česká Škoda. Prodej škodovek sice stoupl na 21 386 vozů, ale jejich podíl na slovenském trhu klesl na 27,22 procenta. Druhé místo obsadila značka Volkswagen s tržním podílem 8,53 procenta a třetí příčku Peugeot s podílem 6,89 procenta. Prodej nákladních automobilů s hmotností od 3,5 do 12 tun se loni zvýšil téměř o čtvrtinu, na 968 vozů. Nejúspěšnější byla společnost Iveco s téměř 40procentním podílem na trhu.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Státní dluh USA, Činy, Ruska a dalších zemí. Kolik dluží domácnosti a firmy?
O prázdninách projedete méně. Benzín i nafta pořád zlevňují
Zákaz kožešinových farem ročně ušetří život více jak 20 000 zvířat, ale senátoři ho nechtěli schválit
Hypotéky 2017: Regulace má za důsledek unifikaci hypoték
OECD: Jak vysoké je maximální zdanění na straně zaměstnance?
Auta
10 nejrizikovějších ojetin, kterým je lepší se zdaleka…
Audi, BMW a Mercedes upraví software milionům starších dieselů. Kvůli emisím
Nástupce Bugatti Chiron bude muset přejít na elektřinu. Bez ní by už nezrychlil
Test motocyklu BMW S 1000 XR: Superbike na chůdách
Kvíz na pátek: Poznáte značku a model auta podle obrázku?
Technologie
AdwCleaner 7.0 odhalí více breberek a skenuje rychleji
Projekt otevřeného ne-x86 počítače žije. Talos II bude ještě letos, s IBM Power9 a za míň
OneDrive rozšiřuje zálohování starších verzí na všechny typy souborů
Tip: Chtějí po vás telefonní číslo kvůli registraci? Která SIM je pro to nejlepší?
Microsoftu se daří hlavně díky Office a cloudu. Zdvojnásobil zisk
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít