Škoda je stále jednička na Slovensku

15. ledna 2007, 00:00 - admin
15. ledna 2007, 00:00

KRÁTCENa rozdíl od Česka se loni na Slovensku zájem o nová osobní a malá užitková auta zvýšil o deset procent na 78 568 vozů. Nejúspěšnější značkou byla opět česká Škoda. Prodej škodovek sice stoupl na 21 386 vozů, ale jejich podíl na slovenském trhu klesl na 27,22 procenta.

Na rozdíl od Česka se loni na Slovensku zájem o nová osobní a malá užitková auta zvýšil o deset procent na 78 568 vozů. Nejúspěšnější značkou byla opět česká Škoda. Prodej škodovek sice stoupl na 21 386 vozů, ale jejich podíl na slovenském trhu klesl na 27,22 procenta. Druhé místo obsadila značka Volkswagen s tržním podílem 8,53 procenta a třetí příčku Peugeot s podílem 6,89 procenta. Prodej nákladních automobilů s hmotností od 3,5 do 12 tun se loni zvýšil téměř o čtvrtinu, na 968 vozů. Nejúspěšnější byla společnost Iveco s téměř 40procentním podílem na trhu.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče