Škoda je stále jednička na Slovensku

15. ledna 2007, 00:00 - admin
15. ledna 2007, 00:00

KRÁTCENa rozdíl od Česka se loni na Slovensku zájem o nová osobní a malá užitková auta zvýšil o deset procent na 78 568 vozů. Nejúspěšnější značkou byla opět česká Škoda. Prodej škodovek sice stoupl na 21 386 vozů, ale jejich podíl na slovenském trhu klesl na 27,22 procenta.

Na rozdíl od Česka se loni na Slovensku zájem o nová osobní a malá užitková auta zvýšil o deset procent na 78 568 vozů. Nejúspěšnější značkou byla opět česká Škoda. Prodej škodovek sice stoupl na 21 386 vozů, ale jejich podíl na slovenském trhu klesl na 27,22 procenta. Druhé místo obsadila značka Volkswagen s tržním podílem 8,53 procenta a třetí příčku Peugeot s podílem 6,89 procenta. Prodej nákladních automobilů s hmotností od 3,5 do 12 tun se loni zvýšil téměř o čtvrtinu, na 968 vozů. Nejúspěšnější byla společnost Iveco s téměř 40procentním podílem na trhu.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít