Škoda dorazila na čínský trh

02. října 2006, 00:00 - (eha)
02. října 2006, 00:00

AKTUÁLNĚPrestižní areál Beijing Laffitte Chateau Hotel v Pekingu se minulý týden změnil v centrum značky Škoda v Číně. Zástupci automobilky a pracovníci dealerské sítě zde v doprovodu důležitých osobností a elitních čínských médií společně slavnostně uvedli značku na čínský trh.

Prestižní areál Beijing Laffitte Chateau Hotel v Pekingu se minulý týden změnil v centrum značky Škoda v Číně. Zástupci automobilky a pracovníci dealerské sítě zde v doprovodu důležitých osobností a elitních čínských médií společně slavnostně uvedli značku na čínský trh. Během slavnostního večera Martin Jahn, člen představenstva Škoda Auto, přiblížil budoucí směr společnosti. „Strategickým cílem Škoda Auto je vyrábět milion automobilů v roce 2015. Jedním z důležitých předpokladů pro jeho naplnění je úspěšná expanze na čínský trh,“ řekl Jahn.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít