Škoda dorazila na čínský trh

02. října 2006, 00:00 - (eha)
02. října 2006, 00:00

AKTUÁLNĚPrestižní areál Beijing Laffitte Chateau Hotel v Pekingu se minulý týden změnil v centrum značky Škoda v Číně. Zástupci automobilky a pracovníci dealerské sítě zde v doprovodu důležitých osobností a elitních čínských médií společně slavnostně uvedli značku na čínský trh.

Prestižní areál Beijing Laffitte Chateau Hotel v Pekingu se minulý týden změnil v centrum značky Škoda v Číně. Zástupci automobilky a pracovníci dealerské sítě zde v doprovodu důležitých osobností a elitních čínských médií společně slavnostně uvedli značku na čínský trh. Během slavnostního večera Martin Jahn, člen představenstva Škoda Auto, přiblížil budoucí směr společnosti. „Strategickým cílem Škoda Auto je vyrábět milion automobilů v roce 2015. Jedním z důležitých předpokladů pro jeho naplnění je úspěšná expanze na čínský trh,“ řekl Jahn.

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče