Skleněný delfín do Humpolce

05. června 2012, 12:48 - Naděžda Kubalíková
05. června 2012, 12:48

Marketér roku 2011

Česká marketingová společnost vyhlásila výsledky 7. ročníku prestižní soutěže Marketér roku 2011, zaměřené na inovativní marketing. Porota jednomyslně vybrala spolumajitele Rodinného pivovaru Bernard Stanislava Bernarda, který získal titul Marketér roku 2011 a obdržel trofej, skleněného delfína. „Na základě pozitivních zkušeností z uplynulých šesti let existence soutěže jsme letos systém hodnocení ještě více zaměřili na prohlubování a rozšiřování problematiky marketingu,“ řekl předseda hodnotitelské komise soutěže Gustav Tomek.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče