Silvaco: Zákazník na prvním místě

06. října 2003, 00:00 - ZDENĚK KUBÍN
06. října 2003, 00:00

Mezi podniky, které počátkem devadesátých let procházely transformací a privatizací a o nichž Profit informoval, byla také akciová společnost Silvaco. V době, kdy o ní Profit před deseti lety psal, zrovna tento proces tato společnost prodělávala, i když rozhodující transformační kroky již měla za sebou.

PROFIT PO DESETI LETECH….

Silvaco, a. s., vznikla v roce 1992 privatizací státního podniku Silvaimpex. Mezi prvními úkoly „staronové“ firmy bylo zastavit pokles obratu i zisku, nalézt a upevnit své místo na trhu. Již v té době začala společnost rovněž klást důraz na orientaci na spokojeného zákazníka. S tím souvisel i důraz na personální práci a na přípravu obchodníků. Tehdejší ředitel Silvaca Jan Mičánek k tomuto trendu uváděl, že „věnovali velké úsilí, aby si každý uvědomoval, že jedná se zákazníkem, a ne s prosebníkem. Že zákazníka musíme přesvědčit, že jsme natolik milí, slušní, solidní a vážíme si ho, aby se k nám vracel.“ To, že společnost Silvaco úspěšně působí na našem trhu dodnes, je mimo jiné také dokladem, že právě tato orientace na zákazníka byla správná. Svým dílem to přispělo i k úspěšné změně, kdy společnost během velmi krátkého období přešla od distribuce zboží monopolního charakteru několika velkým státním podnikům k distribuci drobného zboží několika tisícům zákazníků. Pokračování v úspěšné zákaznické strategii vyjadřují i současné proklamované cíle Silvaca, jimiž jsou: Pomáhat zákazníkům s řešením problematiky zásobování materiálem nezbytným pro veškeré lesnické činnosti. Spolupracovat s nimi na výběru nejvhodnější technologie, materiálu i nářadí jak v pěstebních, tak těžebních činnostech v lesním hospodářství. Usnadnit namáhavou manuální práci v lese i na zahradě pomocí kvalitního motorového i ručního nářadí.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít