Silná značka pomáhá prodejnosti výrobku

29. května 2006, 00:00 - (jbn)
29. května 2006, 00:00

Známá značka pomáhá zákazníkům v orientaci při výběru zboží i služeb. Vyplývá to ze zkušeností samotných podnikatelů, kteří se minulý týden sešli na konferenci o marketingu značkových výrobků. „Jsme nejsilnější prodejce na domácím trhu, a přitom o nás v podstatě nikdo neví,“ řekl Profitu majitel sítě prodejen hraček Pompo Vladimír Šůla.

Firma se proto rozhodla letos svou značku zviditelnit i změnou designu a rozšířením do všech tuzemských regionů formou franchisingu. Podobným způsobem se už roky ve světě rozšiřuje nejznámější franchisingová společnost McDonald’s nebo Coca-Cola. Českým firmám s podobným způsobem expanze nově pomáhá Český institut pro franchising (www.ifranchising.cz), ať už poradenstvím, či pořádáním konferencí na podobná témata.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče