Silná značka pomáhá prodejnosti výrobku

29. května 2006, 00:00 - (jbn)
29. května 2006, 00:00

Známá značka pomáhá zákazníkům v orientaci při výběru zboží i služeb. Vyplývá to ze zkušeností samotných podnikatelů, kteří se minulý týden sešli na konferenci o marketingu značkových výrobků. „Jsme nejsilnější prodejce na domácím trhu, a přitom o nás v podstatě nikdo neví,“ řekl Profitu majitel sítě prodejen hraček Pompo Vladimír Šůla.

Firma se proto rozhodla letos svou značku zviditelnit i změnou designu a rozšířením do všech tuzemských regionů formou franchisingu. Podobným způsobem se už roky ve světě rozšiřuje nejznámější franchisingová společnost McDonald’s nebo Coca-Cola. Českým firmám s podobným způsobem expanze nově pomáhá Český institut pro franchising (www.ifranchising.cz), ať už poradenstvím, či pořádáním konferencí na podobná témata.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Kdy máte v práci nárok na placené volno?
Volby 2017: vše, co potřebujete vědět
Jak se rychle a snadno zorientovat v německých volbách
Co se v roce 2018 změní se zvýšením zdravotního pojištění pro OBZP?
Je libo hypotéka se slevou?
Auta
Retro: Lada Niva, Škoda Trekka a další socialistické off…
Peugeot 208, 2008 a příbuzné Citroëny dostanou do dvou let elektrické verze
Porsche 911 GT2 RS údajně zajede Nordschleife pod sedm minut
Další ukázka hlavní výhody elektromobilů v praxi. Tesla ovládla největší drag race
Kviz: Poznáte tato známá americká auta?
Technologie
Takhle bude vypadat retro ThinkPad. Lenovo jej nabídne k 25. výročí
Windows Store bude zřejmě přejmenován na Microsoft Store
Školství není připraveno na dobu, kdy budeme mít internet v těle
Je tu GeForce GTX 1080 Ti s upgradovanou pamětí: Evga vydává model s 12GHz GDDR5X
AMD má možná kšeft od Tesly. Prý jí pomáhá vyvíjet AI procesory pro samořídící auta
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít