Silná značka pomáhá prodejnosti výrobku

29. května 2006, 00:00 - (jbn)
29. května 2006, 00:00

Známá značka pomáhá zákazníkům v orientaci při výběru zboží i služeb. Vyplývá to ze zkušeností samotných podnikatelů, kteří se minulý týden sešli na konferenci o marketingu značkových výrobků. „Jsme nejsilnější prodejce na domácím trhu, a přitom o nás v podstatě nikdo neví,“ řekl Profitu majitel sítě prodejen hraček Pompo Vladimír Šůla.

Firma se proto rozhodla letos svou značku zviditelnit i změnou designu a rozšířením do všech tuzemských regionů formou franchisingu. Podobným způsobem se už roky ve světě rozšiřuje nejznámější franchisingová společnost McDonald’s nebo Coca-Cola. Českým firmám s podobným způsobem expanze nově pomáhá Český institut pro franchising (www.ifranchising.cz), ať už poradenstvím, či pořádáním konferencí na podobná témata.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Potřebuje Fed skutečně snižovat svoji bilanci?
Porovnání cen másla v roce 1985 a 2017. Proč stojí máslo 50 Kč?
Adopce vs. pěstounská péče: svěří vám úřady dítě do péče?
Proč je v Česku drahé volání?
OSVČ a výdajový paušál v praktických příkladech
Auta
Revoluce? Už dnes si můžete objednat auto na solární pohon.…
Range Rover Velar nadchne už svým vzhledem. Ale tím to nekončí [první dojmy a velká galerie]
Španělský sourozenec Škody Kodiaq se bude jmenovat Donosti, Aran nebo Teide
Reálná spotřeba Bugatti Chiron? Není tak strašná, jak by se mohlo zdát
Rolls-Royce Phantom: Vlastní platforma, přes 130 kg zvukové izolace a komfort létajícího koberce
Technologie
Konkurence nebo ne, Intel měl v druhém čtvrtletí rekordní tržby. Zvedl i cíle pro celý rok
Microsoft ruší servisní kanály Current Branch a Current Branch for Business [Windows 10]
Konec řízené distribuce. Creators Update byl vypuštěn na všechna kompatibilních zařízení
Ryzen Threadripper byl „delidován“ na videu. Uvnitř se schovává překvapení
WhatsApp stále roste. Denně jej používá miliarda lidí, proteče jím 55 miliard zpráv
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít