Servisní centra s lidskou tváří

24. srpna 2007, 16:02 - Karel Zaoral
24. srpna 2007, 16:02

Škoda Auto

Škoda Auto zavádí v Číně nový typ vozového servisu. Každá pobočka je vybavena vstupní branou podobnou recepci, přičemž je při vjezdu naskenován VIN kód zákazníkova vozidla z čelního skla. „Na základě načteného kódu se na počítačích přejímacích techniků zobrazí informace o zákazníkovi i jeho vozidle,“ říká mluvčí automobilky Roman Meliška. Pak už recepční navede zákazníka na pracoviště v příjmu oprav. Díky informacím bude technik připravenější, zákazníka osloví jménem a nabídne mu třeba i oblíbený nápoj.
Pracoviště na příjmu jsou vybavena ke společné kontrole vozu s klientem a diagnostice včetně prohlídky podvozku. „Po sepsání zakázkového listu je zákazník doprovázen technikem do čekárny, vybavené internetem, televizí a monitorovacím systémem, který zákazníka informuje, v jaké fázi opravy je vozidlo,“ popisuje Meliška. Klient může sledovat úkony přímo přes skleněnou stěnu oddělující čekárnu od dílny. Účet za dílo je opatřen čárovým kódem, jenž slouží i jako doklad opravňující k odjezdu. Kód je při výjezdu opět naskenován.
„Zákazníkovi se otevře závora, pak se na obrazovce zobrazí jmenovité rozloučení s poděkováním za návštěvu,“ přibližuje koncept Meliška. Nové servisy prý vzbuzují velkou pozornost. „Výsledky pečlivě sledujeme, neboť vidíme velký potenciál v rozšíření do dalších zemí,“ tvrdí Meliška. Kdy budou servisní místa vybavena podobnou technikou v Česku, automobilka zatím nezveřejnila.

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče