Semináře "Jak vyzrát nad konkurencí na internetu"

29. srpna 2011, 16:14 - Profit, TZ
29. srpna 2011, 16:14

První akce ze série bezplatných vzdělávacích seminářů proběhla dnes v coworkingovém prostoru HUB v Praze. Série seminářů bude pokračovat v Plzeňském kraji a to přímo v Plzni 7. září 2011.

Foto: Profimedia.cz

Společnost Effectix, která podniká v oblasti online služeb a internetového marketingu a významný dodavatel e-shopů Shoptet míří za svými zákazníky do terénu. Dnes se prvních 30 zástupců malých a středních českých firem dozvědělo jak efektivně rozjet podnikání na internetu prostřednictvím webu a Ezopu. Největší zájem byl o využití služeb v oblasti hodnocení úspěšnosti webových stránek s pomocí nástroje Effectix Analyzer a o možnost pronájmu e-shopu.

„Nedávno jsem si založila eshop s produkty vlasové kosmetiky. Bohužel jsem vše řešila tvorbou nového e-shopu a stálo mne to několik měsíců času, hodně peněz a byla jsem zbytečně ve stresu. Kdybych věděla o možnosti pronajmout si funkční e-shop dříve, určitě bych neváhala. A i teď zvažuji, že si jej pronajmu, protože ten původní není pro zákazníky komfortní,“ říká Martina Sikorová ze společnosti Kosmetika na vlasy.cz.

„Zájemců o seminář bylo více, než jsme původně očekávali, což nás potěšilo a potvrdilo nám, že rady a tipy jak se zorientovat v internetovém marketingu čeští podnikatelé opravdu hledají. V tom jim chceme pomoci těmito semináři,“ vysvětluje význam akce David Bauckmann, technický ředitel společnosti Effectix.

Spoluorganizátorem vzdělávacího kurzu je Shoptet, přední český dodavatel e-shopů. „Mezi podnikateli přetrvávají představy, že funkční elektronický obchod musí být drahý. Většině z nich přitom stačí vybrat si již z hotových e-shopů a ten jen upravit na míru danému klientovi,“ doplňuje Miroslav Uďan, obchodní ředitel Shoptet.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít