Šéf marketingu z Radiokomunikací

04. října 2007, 12:32 - Naděžda Kubalíková
04. října 2007, 12:32

Česká pošta

Novým výkonným ředitelem marketingu společnosti Česká pošta byl jmenován Miroslav Semrád (35), dosavadní ředitel marketingu společnosti České Radiokomunikace.
Miroslav Semrád za posledních deset let získal řadu zkušeností z oblasti marketingu a prodeje zejména v segmentech telekomunikací, IT a prodeje služeb. Má rozsáhlé zkušenosti nejen z oblastí business a brand strategií, rebrandingu, restrukturalizace prodeje a marketingu, ale i s transformacemi společností. Profesní kariéru zahájil ve společnosti Datasys. Odsud z funkce ředitele vývoje a distribuce přešel do společnosti Eurotel Praha do pozice corporate solutions manager, posléze pracoval v její mateřské společnosti Český Telecom ve funkci ředitele pro produktová řešení. Miroslav Semrád je ženatý a má dvě děti. Ve volném čase sportuje a věnuje se rodině.

Mohlo by vás zajímat

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

Hry pro příležitostné hráče