Šéf marketingu z Radiokomunikací

04. října 2007, 12:32 - Naděžda Kubalíková
04. října 2007, 12:32

Česká pošta

Novým výkonným ředitelem marketingu společnosti Česká pošta byl jmenován Miroslav Semrád (35), dosavadní ředitel marketingu společnosti České Radiokomunikace.
Miroslav Semrád za posledních deset let získal řadu zkušeností z oblasti marketingu a prodeje zejména v segmentech telekomunikací, IT a prodeje služeb. Má rozsáhlé zkušenosti nejen z oblastí business a brand strategií, rebrandingu, restrukturalizace prodeje a marketingu, ale i s transformacemi společností. Profesní kariéru zahájil ve společnosti Datasys. Odsud z funkce ředitele vývoje a distribuce přešel do společnosti Eurotel Praha do pozice corporate solutions manager, posléze pracoval v její mateřské společnosti Český Telecom ve funkci ředitele pro produktová řešení. Miroslav Semrád je ženatý a má dvě děti. Ve volném čase sportuje a věnuje se rodině.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít