Šéf marketingu z Radiokomunikací

04. října 2007, 12:32 - Naděžda Kubalíková
04. října 2007, 12:32

Česká pošta

Novým výkonným ředitelem marketingu společnosti Česká pošta byl jmenován Miroslav Semrád (35), dosavadní ředitel marketingu společnosti České Radiokomunikace.
Miroslav Semrád za posledních deset let získal řadu zkušeností z oblasti marketingu a prodeje zejména v segmentech telekomunikací, IT a prodeje služeb. Má rozsáhlé zkušenosti nejen z oblastí business a brand strategií, rebrandingu, restrukturalizace prodeje a marketingu, ale i s transformacemi společností. Profesní kariéru zahájil ve společnosti Datasys. Odsud z funkce ředitele vývoje a distribuce přešel do společnosti Eurotel Praha do pozice corporate solutions manager, posléze pracoval v její mateřské společnosti Český Telecom ve funkci ředitele pro produktová řešení. Miroslav Semrád je ženatý a má dvě děti. Ve volném čase sportuje a věnuje se rodině.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče