Šéf marketingu z Radiokomunikací

04. října 2007, 12:32 - Naděžda Kubalíková
04. října 2007, 12:32

Česká pošta

Novým výkonným ředitelem marketingu společnosti Česká pošta byl jmenován Miroslav Semrád (35), dosavadní ředitel marketingu společnosti České Radiokomunikace.
Miroslav Semrád za posledních deset let získal řadu zkušeností z oblasti marketingu a prodeje zejména v segmentech telekomunikací, IT a prodeje služeb. Má rozsáhlé zkušenosti nejen z oblastí business a brand strategií, rebrandingu, restrukturalizace prodeje a marketingu, ale i s transformacemi společností. Profesní kariéru zahájil ve společnosti Datasys. Odsud z funkce ředitele vývoje a distribuce přešel do společnosti Eurotel Praha do pozice corporate solutions manager, posléze pracoval v její mateřské společnosti Český Telecom ve funkci ředitele pro produktová řešení. Miroslav Semrád je ženatý a má dvě děti. Ve volném čase sportuje a věnuje se rodině.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Jak se rychle a snadno zorientovat v německých volbách
Co se v roce 2018 změní se zvýšením zdravotního pojištění pro OBZP?
Je libo hypotéka se slevou?
Konec kvót na cukr - hrozba, nebo příležitost pro naše cukrovary?
Chcete změnit zdravotní pojišťovnu? Máte čas do 30. září, jinak až za půl roku
Auta
Retro: Lada Niva, Škoda Trekka a další socialistické off…
Peugeot 208, 2008 a příbuzné Citroëny dostanou do dvou let elektrické verze
Porsche 911 GT2 RS údajně zajede Nordschleife pod sedm minut
Další ukázka hlavní výhody elektromobilů v praxi. Tesla ovládla největší drag race
Kviz: Poznáte tato známá americká auta?
Technologie
Školství není připraveno na dobu, kdy budeme mít internet v těle
Je tu GeForce GTX 1080 Ti s upgradovanou pamětí: Evga vydává model s 12GHz GDDR5X
AMD má možná kšeft od Tesly. Prý jí pomáhá vyvíjet AI procesory pro samořídící auta
Další ukázka hlavní výhody elektromobilů v praxi. Tesla ovládla největší drag race
Windows 10 Insider Preview build 16296 opravuje drobné chyby. Pozor na jazykové balíčky
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít