Sedm statečných v průzkumu mínění

23. ledna 2006, 00:00 - KAREL JANKŮ
23. ledna 2006, 00:00

Sedm středoevropských agentur pro výzkum mínění a trhu založilo nadnárodní seskupení s názvem Factum Group. Podle jednatele nové skupiny Jana Herzmanna síť agentur již nabízí služby v oblasti výzkumů a marketingového poradenství.

Nová skupina hodlá mimo jiné nabízet služby v oblasti automobilového trhu, komunikací, spotřebitelského výzkumu, zdravotnictví, IT a telekomunikací či médií. Využít hodlá i zkušeností zakládajících členů v sociologickém výzkumu i výzkumu veřejného mínění.

„Očekávaný obrat celé skupiny se blíží k pěti milionům eur, což nás řadí mezi prvních pět na žebříčku výzkumných agentur v regionu,“ uvedl Herzmann, majitel a generální ředitel jedné ze zakládajících agentur, české společnosti Factum Invenio. Lídry trhu ve středoevropském regionu jsou AC Nielsen, GfK a TN Sofres a Millward Brown.

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče