Sedm statečných v průzkumu mínění

23. ledna 2006, 00:00 - KAREL JANKŮ
23. ledna 2006, 00:00

Sedm středoevropských agentur pro výzkum mínění a trhu založilo nadnárodní seskupení s názvem Factum Group. Podle jednatele nové skupiny Jana Herzmanna síť agentur již nabízí služby v oblasti výzkumů a marketingového poradenství.

Nová skupina hodlá mimo jiné nabízet služby v oblasti automobilového trhu, komunikací, spotřebitelského výzkumu, zdravotnictví, IT a telekomunikací či médií. Využít hodlá i zkušeností zakládajících členů v sociologickém výzkumu i výzkumu veřejného mínění.

„Očekávaný obrat celé skupiny se blíží k pěti milionům eur, což nás řadí mezi prvních pět na žebříčku výzkumných agentur v regionu,“ uvedl Herzmann, majitel a generální ředitel jedné ze zakládajících agentur, české společnosti Factum Invenio. Lídry trhu ve středoevropském regionu jsou AC Nielsen, GfK a TN Sofres a Millward Brown.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče