Seat Cordoba - palubní deska

10. února 2003, 00:00 - Karel Nový
10. února 2003, 00:00

Car/Art Poprvé v ČR představil importér novou Cordobu, která měla premiéru na pařížském autosalonu. Ve zkušebních jízdách jezdily vozy s motory od nejslabší verze 1.2 až po koncernového naftového sportovce 1.9 TDCi. Nová Cordoba má lepší stabilitu vozu, odhlučnění interiéru i přesnější řazení.

Car/Art

Poprvé v ČR představil importér novou Cordobu, která měla premiéru na pařížském autosalonu.

Ve zkušebních jízdách jezdily vozy s motory od nejslabší verze 1.2 až po koncernového naftového sportovce 1.9 TDCi. Nová Cordoba má lepší stabilitu vozu, odhlučnění interiéru i přesnější řazení. Základní agregát 1.2 vůbec nekoresponduje s heslem kampaně - „Auto Emocion“ pro nedostatek „emocionálního“ výkonu. Pro běžný provoz menší rodiny nebo jako referentský vůz postačí benzinová verze 1.4. V jednoduchosti a hlavně plynulosti linií je krása. Už třeba jen tak designérsky citlivá věc, jako jsou výdechy klimatizace na přední desce, se podařilo přikrýt podobně klenutými oblouky jako přístrojovou desku a hladivý dojem je na světě.

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče