Seat Cordoba - palubní deska

10. února 2003, 00:00 - Karel Nový
10. února 2003, 00:00

Car/Art Poprvé v ČR představil importér novou Cordobu, která měla premiéru na pařížském autosalonu. Ve zkušebních jízdách jezdily vozy s motory od nejslabší verze 1.2 až po koncernového naftového sportovce 1.9 TDCi. Nová Cordoba má lepší stabilitu vozu, odhlučnění interiéru i přesnější řazení.

Car/Art

Poprvé v ČR představil importér novou Cordobu, která měla premiéru na pařížském autosalonu.

Ve zkušebních jízdách jezdily vozy s motory od nejslabší verze 1.2 až po koncernového naftového sportovce 1.9 TDCi. Nová Cordoba má lepší stabilitu vozu, odhlučnění interiéru i přesnější řazení. Základní agregát 1.2 vůbec nekoresponduje s heslem kampaně - „Auto Emocion“ pro nedostatek „emocionálního“ výkonu. Pro běžný provoz menší rodiny nebo jako referentský vůz postačí benzinová verze 1.4. V jednoduchosti a hlavně plynulosti linií je krása. Už třeba jen tak designérsky citlivá věc, jako jsou výdechy klimatizace na přední desce, se podařilo přikrýt podobně klenutými oblouky jako přístrojovou desku a hladivý dojem je na světě.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče