Sdružená komunikace

12. prosince 2008, 12:09 - David Kasl
12. prosince 2008, 12:09

Associated

Na českém reklamním trhu vznikla na konci listopadu nová komunikační skupina. Associated je sdružení založené na vzájemné důvěře a mezi jednotlivými společnostmi, které samostatně působí v oblasti komunikace již delší dobu, nedochází ke kapitálovému propojení. Iniciátorem vzniku byl ředitel reklamní agentury Fabrika Miro Lukáč. Kromě Fabriky, jejíž doménou je nadlinková komunikace (ATL), se ke spolupráci zavázaly Promotime za podlinku (BTL), PR agentura P.G. Management a beUnderstood specializovaná na internetovou a on-line komunikaci. „Na jednotlivých projektech se vždy bude uplatňovat princip ,vedoucí agentury‘, rozhodující slovo v přípravě kampaní tedy bude mít člen sdružení, do jehož portfolia patří klient-zadavatel,“ vysvětluje Lukáč. Spolupráci si partneři vyzkoušeli „nanečisto“ před podpisem smlouvy, například na podzimní kampani pro pojišťovnu Allianz. Na snímku zleva Mikoláš Černý (P.G. Management), Soňa Lorenzová (beUnderstood), Miro Lukáč a Miroslav Dobiáš (Promotime).

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče