Sdružená komunikace

12. prosince 2008, 12:09 - David Kasl
12. prosince 2008, 12:09

Associated

Na českém reklamním trhu vznikla na konci listopadu nová komunikační skupina. Associated je sdružení založené na vzájemné důvěře a mezi jednotlivými společnostmi, které samostatně působí v oblasti komunikace již delší dobu, nedochází ke kapitálovému propojení. Iniciátorem vzniku byl ředitel reklamní agentury Fabrika Miro Lukáč. Kromě Fabriky, jejíž doménou je nadlinková komunikace (ATL), se ke spolupráci zavázaly Promotime za podlinku (BTL), PR agentura P.G. Management a beUnderstood specializovaná na internetovou a on-line komunikaci. „Na jednotlivých projektech se vždy bude uplatňovat princip ,vedoucí agentury‘, rozhodující slovo v přípravě kampaní tedy bude mít člen sdružení, do jehož portfolia patří klient-zadavatel,“ vysvětluje Lukáč. Spolupráci si partneři vyzkoušeli „nanečisto“ před podpisem smlouvy, například na podzimní kampani pro pojišťovnu Allianz. Na snímku zleva Mikoláš Černý (P.G. Management), Soňa Lorenzová (beUnderstood), Miro Lukáč a Miroslav Dobiáš (Promotime).

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče