S Passatem jsem téměř spokojen

29. listopadu 2004, 00:00 - RADAN DOLEJŠ
29. listopadu 2004, 00:00

S ČÍM PODNIKÁM Tři tisíce kilometrů měsíčně najezdí se služebním vozem Štěpán Pšenička. Dva a půl roku už používá Volkswagen Passat 1,8T. Jednatel společnosti Syconix Štěpán Pšenička má na služební cesty vyhrazen automobil Volkswagen Passat 1,8T. Jezdí s ním spokojeně dva a půl roku.

S ČÍM PODNIKÁM Tři tisíce kilometrů měsíčně najezdí se služebním vozem Štěpán Pšenička. Dva a půl roku už používá Volkswagen Passat 1,8T. Jednatel společnosti Syconix Štěpán Pšenička má na služební cesty vyhrazen automobil Volkswagen Passat 1,8T. Jezdí s ním spokojeně dva a půl roku. Cestuje především za obchodními partnery a k pracovním schůzkám. Firma se specializuje na služby a řešení v oblasti informačních technologií včetně outsourcingu. Sám Pšenička s automobilem nikdy nenaboural, přesto už byl účastníkem dvou dopravních nehod. „Pokaždé to někdo za mnou neubrzdil a trefil mě zezadu,“ vzpomíná Pšenička. Ačkoliv vůz používá výhradně ke služebním účelům, dokáže s ním najezdit i přes tři tisíce kilometrů měsíčně. Nejdále zatím s Passatem cestoval do německého Mnichova. Při delších přesunech, ale také při popojíždění po městě mu přijde vhod automatická převodovka. „Nejvíc mi vadí poměrně vysoká spotřeba. I když je to větší auto, tak potřebuje více benzinu, než bych si přál,“ potvrzuje Pšenička. Vyšší spotřebu přičítá právě také zmíněné automatické převodovce. Jinak je s automobilem spokojen a klidně by si ho koupil znovu. Není si však jistý, jestli u stejné značky a modelu vydrží, až doslouží původní Passat. „Třeba se nám bude líbit něco jiného,“ přemýšlí. Chtěl by si však rozhodně pořídit automobil, který bude disponovat stejně bohatou výbavou jako firemní Passat. Imponuje mu na něm totiž kompletní elektronické ovládaní automobilu od otevírání oken až po posun předních sedaček. V nadstandardní výbavě je i tempomat, který je podle Pšeničky užitečný zejména při monotónních cestách na delší vzdálenosti. Na rozhodování o dalším automobilu už ale nemá příliš mnoho času. Firma totiž pořídila Passat na finanční leasing, který definitivně zaplatí za šest měsíců. Pak by se chtěla podívat po novém automobilu. VW PASSAT 1.8T**

Rok výroby: 2002

Najeté kilometry: 90 000

Spotřeba: 9 l /100km

Objem ccm: 1800T

Výkon: 110 kW

Palivo: benzin

Bazarová cena: 450 000 Kč

Štěpán Pšenička s firemním vozem. foto: archiv

Mohlo by vás zajímat

Finance
Šéf mi čte e-maily. Je to v pořádku?
Dá se pracovat s invalidním důchodem? Jde to, ale...
Zaměstnávání a brigády mladistvých a jejich pracovní podmínky podle zákoníku práce
Silná Evropa je podle Merkelové pro USA výhodná
500 korun navíc pro rodinu s dětmi od července 2017?
Auta
Retro na neděli: Ford T může za to, že jezdíme na benzín,…
Policie konečně dovolila hasičům zveřejnit fotky z nehody zapůjčeného BMW i8
Test ojetiny: Volkswagen Golf VII je skvělý, ale dieselu bychom se vyhnuli
Kvíz na pátek: Poznáte, kterým autům patří tyto interiéry?
Audi S5 Cabriolet se přiblížilo k RS 5. Může za to Hans-Jürgen Abt
Technologie
Bugatti Chiron čeká na lepší pneumatiky. Pak zkusí překonat 450 km/h
Změny v pamětech cache a propojení jader. Jak se u Skylake-X zlepšil výkon na 1 MHz?
Aprílová GeForce GTX do USB skutečně existuje. Nvidia omezenou sérii rozdá
Google po letech ustoupil. Nebude číst vaše e-maily kvůli reklamě
Nvidia GeForce GT 1030 – jak se hraje na grafice za 2000 Kč (uživatelská recenze)
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít