Article, show

S Passatem jsem téměř spokojen

29. listopadu 2004, 00:00 - RADAN DOLEJŠ
29. listopadu 2004, 00:00

S ČÍM PODNIKÁM Tři tisíce kilometrů měsíčně najezdí se služebním vozem Štěpán Pšenička. Dva a půl roku už používá Volkswagen Passat 1,8T. Jednatel společnosti Syconix Štěpán Pšenička má na služební cesty vyhrazen automobil Volkswagen Passat 1,8T. Jezdí s ním spokojeně dva a půl roku.

S ČÍM PODNIKÁM Tři tisíce kilometrů měsíčně najezdí se služebním vozem Štěpán Pšenička. Dva a půl roku už používá Volkswagen Passat 1,8T. Jednatel společnosti Syconix Štěpán Pšenička má na služební cesty vyhrazen automobil Volkswagen Passat 1,8T. Jezdí s ním spokojeně dva a půl roku. Cestuje především za obchodními partnery a k pracovním schůzkám. Firma se specializuje na služby a řešení v oblasti informačních technologií včetně outsourcingu. Sám Pšenička s automobilem nikdy nenaboural, přesto už byl účastníkem dvou dopravních nehod. „Pokaždé to někdo za mnou neubrzdil a trefil mě zezadu,“ vzpomíná Pšenička. Ačkoliv vůz používá výhradně ke služebním účelům, dokáže s ním najezdit i přes tři tisíce kilometrů měsíčně. Nejdále zatím s Passatem cestoval do německého Mnichova. Při delších přesunech, ale také při popojíždění po městě mu přijde vhod automatická převodovka. „Nejvíc mi vadí poměrně vysoká spotřeba. I když je to větší auto, tak potřebuje více benzinu, než bych si přál,“ potvrzuje Pšenička. Vyšší spotřebu přičítá právě také zmíněné automatické převodovce. Jinak je s automobilem spokojen a klidně by si ho koupil znovu. Není si však jistý, jestli u stejné značky a modelu vydrží, až doslouží původní Passat. „Třeba se nám bude líbit něco jiného,“ přemýšlí. Chtěl by si však rozhodně pořídit automobil, který bude disponovat stejně bohatou výbavou jako firemní Passat. Imponuje mu na něm totiž kompletní elektronické ovládaní automobilu od otevírání oken až po posun předních sedaček. V nadstandardní výbavě je i tempomat, který je podle Pšeničky užitečný zejména při monotónních cestách na delší vzdálenosti. Na rozhodování o dalším automobilu už ale nemá příliš mnoho času. Firma totiž pořídila Passat na finanční leasing, který definitivně zaplatí za šest měsíců. Pak by se chtěla podívat po novém automobilu. VW PASSAT 1.8T**

Rok výroby: 2002

Najeté kilometry: 90 000

Spotřeba: 9 l /100km

Objem ccm: 1800T

Výkon: 110 kW

Palivo: benzin

Bazarová cena: 450 000 Kč

Štěpán Pšenička s firemním vozem. foto: archiv

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Konec vesnických prodejen? Vyřeší jejich ztrátovost dotace?
"Bude to dobrý rok," banky a stavební spořitelny počítají výsledky v polovině roku 2017
Papíry jsme jim nevytiskli aneb o reálném založení chovné stanice
Připojištění na dovolenou? Nutnost, nebo zbytečnost?
Poroste rychleji USA nebo eurozóna? MMF upravil předpovědi
Auta
Škoda odstartovala sériovou výrobu modelu Karoq. První…
První autonomní Kamaz bude nasazen během fotbalového mistrovství
Po Francii chce prodej aut se spalovacím motorem zakázat také Velká Británie
Galerie na středu: Na tyto tříválce vám nestačí ani půl milionu
Německo chce neupraveným autům z aféry Dieselgate odebrat registraci
Technologie
Podoba referenčního Radeonu RX Vega je venku. AMD ho chce stavět proti GTX 1080
Ransomware v posledních dvou letech vydělal přes 25 milionů dolarů
Chrome 60 lepí 40 děr a podporuje Touch Bar na nových Macboocích Pro
Core i7-8700K má prý turbo 4,7 GHz. I při zátěži šesti jader může běžet nad 4 GHz
Web si oddychne. Adobe plánuje ukončit vývoj a podporu a Flashe v roce 2020
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít