S Passatem jsem téměř spokojen

29. listopadu 2004, 00:00 - RADAN DOLEJŠ
29. listopadu 2004, 00:00

S ČÍM PODNIKÁM Tři tisíce kilometrů měsíčně najezdí se služebním vozem Štěpán Pšenička. Dva a půl roku už používá Volkswagen Passat 1,8T. Jednatel společnosti Syconix Štěpán Pšenička má na služební cesty vyhrazen automobil Volkswagen Passat 1,8T. Jezdí s ním spokojeně dva a půl roku.

S ČÍM PODNIKÁM Tři tisíce kilometrů měsíčně najezdí se služebním vozem Štěpán Pšenička. Dva a půl roku už používá Volkswagen Passat 1,8T. Jednatel společnosti Syconix Štěpán Pšenička má na služební cesty vyhrazen automobil Volkswagen Passat 1,8T. Jezdí s ním spokojeně dva a půl roku. Cestuje především za obchodními partnery a k pracovním schůzkám. Firma se specializuje na služby a řešení v oblasti informačních technologií včetně outsourcingu. Sám Pšenička s automobilem nikdy nenaboural, přesto už byl účastníkem dvou dopravních nehod. „Pokaždé to někdo za mnou neubrzdil a trefil mě zezadu,“ vzpomíná Pšenička. Ačkoliv vůz používá výhradně ke služebním účelům, dokáže s ním najezdit i přes tři tisíce kilometrů měsíčně. Nejdále zatím s Passatem cestoval do německého Mnichova. Při delších přesunech, ale také při popojíždění po městě mu přijde vhod automatická převodovka. „Nejvíc mi vadí poměrně vysoká spotřeba. I když je to větší auto, tak potřebuje více benzinu, než bych si přál,“ potvrzuje Pšenička. Vyšší spotřebu přičítá právě také zmíněné automatické převodovce. Jinak je s automobilem spokojen a klidně by si ho koupil znovu. Není si však jistý, jestli u stejné značky a modelu vydrží, až doslouží původní Passat. „Třeba se nám bude líbit něco jiného,“ přemýšlí. Chtěl by si však rozhodně pořídit automobil, který bude disponovat stejně bohatou výbavou jako firemní Passat. Imponuje mu na něm totiž kompletní elektronické ovládaní automobilu od otevírání oken až po posun předních sedaček. V nadstandardní výbavě je i tempomat, který je podle Pšeničky užitečný zejména při monotónních cestách na delší vzdálenosti. Na rozhodování o dalším automobilu už ale nemá příliš mnoho času. Firma totiž pořídila Passat na finanční leasing, který definitivně zaplatí za šest měsíců. Pak by se chtěla podívat po novém automobilu. VW PASSAT 1.8T**

Rok výroby: 2002

Najeté kilometry: 90 000

Spotřeba: 9 l /100km

Objem ccm: 1800T

Výkon: 110 kW

Palivo: benzin

Bazarová cena: 450 000 Kč

Štěpán Pšenička s firemním vozem. foto: archiv

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Chcete změnit zdravotní pojišťovnu? Máte čas do 30. září, jinak až za půl roku
Čínské turbulence na trhu s kryptoměnami
Nepovinný PES by měl podnikatelům usnadnit práci. V čem a jak?
Co je dobré vědět o superhrubé mzdě?
Polil vás v hospodě číšník? Kdo to zaplatí?
Auta
Malý crossover XC40 má po premiéře. Bude to první Volvo s…
Kolik toho doopravdy utáhne nový Land Rover Discovery? Možná se budete divit
Mitsubishi oživí jméno Evolution. Bude to koncept spojující vše, co fanoušci nenávidí
Lamborghini Huracán Super Trofeo Evo je „levná“ cesta k závodění
Člověk převlečený za sedadlo? Ano, i to je při vývoji autonomních vozů potřeba
Technologie
Další průšvih s 10nm procesem Intelu? Některé čipy Cannon Lake byly údajně odloženy
Děravý CCleaner byl nakonec zákeřnější. Cisco doporučuje obnovu systémů ze zálohy
Hotová informační průtrž. Google za dva týdny přestaví tyhle smartphony a počítače
Vyšla přelomová verze Minecraftu pro mobily, konzole a Windows 10
HEIF podporují Dropbox a Google Photos, zato OneDrive (a Windows 10) nikoli
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít