S módou a designem do Japonska

07. srpna 2006, 00:00 - (red)
07. srpna 2006, 00:00

Podnikatelská mise do Tokia, spojená s „minivýstavou“, se uskuteční od 12. do 16. března 2007 v rámci projektu Evropské unie Gateway to Japan. Akce se zaměří na mladou módu, především pro ženy ve věkové skupině 22-40 let. K účasti jsou zvány i české výrobní firmy, které mají vážný zájem prorazit na japonský trh.

Projekt, zaměřený na evropskou módu a design, je dotován Evropskou komisí. Ta na základě závazných přihlášek vybere zhruba 25 evropských firem reprezentujících celý obor. Konkrétně má jít o vysoce kvalitní oděvy s důrazem na design, barvu, střih. Zájem je přitom pouze o původní hotové výrobky včetně doplňků, nikoliv však sportovní oděvy a spodní prádlo.

Firmy, které mají zájem zúčastnit se mise, musí splňovat základní kritéria:

* méně než 250 zaměstnanců

* roční obrat do 50 milionů eur

* plynule ovládaná angličtina

* minimální tříletá zkušenost s exportem.

Vybrané firmy získají finanční podporu, zahrnující pokrytí nákladů na ubytování na pět nocí a pokrytí 80 procent nákladů na služby delegáta v Japonsku. Ten české firmě vybere vhodné partnery, dojedná schůzky, vypracuje průzkumy trhu, zajistí překlady, tisk vizitek v japonštině a připraví další požadované materiály.

Bližší informace lze získat na telefonu 296 646 254 nebo e-mailu tycova@komora.cz. Uzávěrka přihlášek je 16. října 2006.

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče