S čím podnikám

30. června 2003, 00:00 - Karel Nový, auta@profit.cz
30. června 2003, 00:00

Pamětnický Liaz ve službě špeditéraVlastislav Kříž se k tomuhle Liazu dostal už jako ke staršímu. "Nevím, že by měl nějaký výrazný technický problém, i když za ty kilometry, co ujel, si svou daň komplikací už určitě vybral," tvrdí Kříž. Dnes je potřeba jen dávat po nastartování pozor na spojku - když se necitelně sešlápne hned, nenabere dostatečný tlak.

Pamětnický Liaz ve službě špeditéra

Vlastislav Kříž se k tomuhle Liazu dostal už jako ke staršímu. „Nevím, že by měl nějaký výrazný technický problém, i když za ty kilometry, co ujel, si svou daň komplikací už určitě vybral,“ tvrdí Kříž. Dnes je potřeba jen dávat po nastartování pozor na spojku - když se necitelně sešlápne hned, nenabere dostatečný tlak. Protektory na nákladním letitém bohatýrovi vydrží třeba i 40 tisíc kilometrů. Jinak tvrdí, že Liaz je auto nesmrtelné, pokud se ovšem dává pozor na čepy korby.

Technické parametry a cena

Liaz

Rok výroby 1987

Motor Liaz 150

Stav tachometru 783 000

FOTO: AUTOR

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče