S čím podnikám

30. června 2003, 00:00 - Karel Nový, auta@profit.cz
30. června 2003, 00:00

Pamětnický Liaz ve službě špeditéraVlastislav Kříž se k tomuhle Liazu dostal už jako ke staršímu. "Nevím, že by měl nějaký výrazný technický problém, i když za ty kilometry, co ujel, si svou daň komplikací už určitě vybral," tvrdí Kříž. Dnes je potřeba jen dávat po nastartování pozor na spojku - když se necitelně sešlápne hned, nenabere dostatečný tlak.

Pamětnický Liaz ve službě špeditéra

Vlastislav Kříž se k tomuhle Liazu dostal už jako ke staršímu. „Nevím, že by měl nějaký výrazný technický problém, i když za ty kilometry, co ujel, si svou daň komplikací už určitě vybral,“ tvrdí Kříž. Dnes je potřeba jen dávat po nastartování pozor na spojku - když se necitelně sešlápne hned, nenabere dostatečný tlak. Protektory na nákladním letitém bohatýrovi vydrží třeba i 40 tisíc kilometrů. Jinak tvrdí, že Liaz je auto nesmrtelné, pokud se ovšem dává pozor na čepy korby.

Technické parametry a cena

Liaz

Rok výroby 1987

Motor Liaz 150

Stav tachometru 783 000

FOTO: AUTOR

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče