S Bakalou ne

11. ledna 2008, 13:24 - István Lékó
11. ledna 2008, 13:24

MÁV Cargo

Maďarská vláda minulý týden dokončila privatizaci společnosti MÁV Cargo, která provozuje železniční nákladní přepravu. Vítězné konsorcium rakouských drah Rail Cargo Austria a maďarské privátní dopravní firmy GySEV zaplatí za stoprocentní podíl v MÁV Cargo 400 milionů eur. Výsledná cena představuje 33násobek očekávaného hospodářského výsledku (EBITDA) společnosti v roce 2007. Takový násobek by ocenil tržní hodnotu firmy ČD Cargo, tedy nákladní přepravu Českých drah, na více než 60 miliard korun.
Privatizace MÁV Cargo přilákala šestnáct zájemců, z nichž byli po předložení předběžných nabídek pozváni do finální fáze čtyři konsorcia. Jedním z finalistů byla i společnost finančníka Zdeňka Bakaly New World Resources Transportation, kam patří OKD Doprava. Poradcem maďarské vlády byla investiční banka UniCredit CAIB.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Chcete změnit zdravotní pojišťovnu? Máte čas do 30. září, jinak až za půl roku
Čínské turbulence na trhu s kryptoměnami
Nepovinný PES by měl podnikatelům usnadnit práci. V čem a jak?
Co je dobré vědět o superhrubé mzdě?
Polil vás v hospodě číšník? Kdo to zaplatí?
Auta
Kolik toho doopravdy utáhne nový Land Rover Discovery?…
Mitsubishi oživí jméno Evolution. Bude to koncept spojující vše, co fanoušci nenávidí
Lamborghini Huracán Super Trofeo Evo je „levná“ cesta k závodění
Člověk převlečený za sedadlo? Ano, i to je při vývoji autonomních vozů potřeba
Toyota má nový program na úpravu svých vozů. Sportovní může být třeba i Prius
Technologie
Vyšla přelomová verze Minecraftu pro mobily, konzole a Windows 10
HEIF podporují Dropbox a Google Photos, zato OneDrive (a Windows 10) nikoli
Člověk převlečený za sedadlo? Ito je při vývoji autonomních vozů potřeba
Změřte si rychlost internetu
Google nakonec koupí jen část HTC. Na Tchaj-wan za to pošle 1,1 miliardy dolarů
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít