Růžoví kukláči na shortlistu

21. června 2010, 10:46 - bry
21. června 2010, 10:46

Kampaň slovenské pojišťovny Union byla nominována v kategorii PR.

České práce se v kategoriích Direct, Promo & Activation a PR do užší nominace neprobojovaly. V direct marketingové disciplíně se o nejprestižnější světové reklamní ocenění ucházely dvě české kampaně. Jednou z nich byla kontroverzní kampaň s rómskými kopáči „Měl jsem se líp učit“ od agentury Underline, která by ale vzhledem k masivnímu mediálnímu pokrytí asi více vynikla v kategorii PR. Druhým odvážným projektem v kategorii Direct byla kampaň pro českou módní značku Heex od agentury Proximity.

V PR kategorii se z Čech žádná přihláška neobjevila. Pokud české PR agentury přihašovaly své práce do zahraničních soutěží, bylo to spíše do oborové SABRE Awards. Na canneskou soutěž, dominovanou dosud reklamními agenturami, si podobně jako mnohé PR agentury z jiných zemí zřejmě tolik nevěří.

V kategorii Promo & Activation soutěžila za Čechy „psí“ kampaň města Prahy od Leagas Delaney, piksly na žvýkačky Orbit a kampaň Sousedé, obě od Mark BBDO.

Na nominačních shortlistech v kategorii PR se ale objevila kampaň slovenské pojišťovny Union Růžoví kukláči, která už sklidila několik Zlatých klínců a ocenění z festivalu Golden Hammer v lotyšské Rize. Fiktivní růžové komando v kampani trestalo nezodpovědné řidiče a dokonce fingovalo „pirátské“ vysílání před zprávami na hlavních slovenských televizích.

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče