Rudý balon za střídačku

23. ledna 2009, 17:18 - David Kasl
23. ledna 2009, 17:18

Mather Activation

V soutěži Red Ball Awards, která se každoročně pořádá v rámci mezinárodní sítě Ogilvy Action, získal první místo v kategorii Best Sport and Entertainment sponsorship campaign projekt O2 Místo na střídačce. Agentura Mather Activation s ním zvítězila také v hlasování zaměstnanců celosvětové sítě Ogilvy Action. Kampaň zaměřená na hokejové fanoušky měla za cíl propagovat službu O2 spočívající v zasílání výsledků zápasů na mobilní telefon pomocí SMS zpráv, internetový portál www.o2hokej.cz a zároveň zviditelnit partnerství společnosti Telefónica O2 a naší nejvyšší hokejové ligy. Soutěž umožnila hokejovým nadšencům vyhrát místo na střídačce jejich týmu, pokud pomocí SMS zprávy správně tipovali počet diváků na daném zápase.

Mohlo by vás zajímat

Finance
Šéf mi čte e-maily. Je to v pořádku?
Dá se pracovat s invalidním důchodem? Jde to, ale...
Zaměstnávání a brigády mladistvých a jejich pracovní podmínky podle zákoníku práce
Silná Evropa je podle Merkelové pro USA výhodná
500 korun navíc pro rodinu s dětmi od července 2017?
Auta
Policie konečně dovolila hasičům zveřejnit fotky z nehody…
Test ojetiny: Volkswagen Golf VII je skvělý, ale dieselu bychom se vyhnuli
Kvíz na pátek: Poznáte, kterým autům patří tyto interiéry?
Audi S5 Cabriolet se přiblížilo k RS 5. Může za to Hans-Jürgen Abt
Toyota Yaris GRMN zní hodně naštvaně. Na český trh dorazí začátkem příštího roku
Technologie
Bugatti Chiron čeká na lepší pneumatiky. Pak zkusí překonat 450 km/h
Změny v pamětech cache a propojení jader. Jak se u Skylake-X zlepšil výkon na 1 MHz?
Aprílová GeForce GTX do USB skutečně existuje. Nvidia omezenou sérii rozdá
Google po letech ustoupil. Nebude číst vaše e-maily kvůli reklamě
Nvidia GeForce GT 1030 – jak se hraje na grafice za 2000 Kč (uživatelská recenze)
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít