Rudý balon za střídačku

23. ledna 2009, 17:18 - David Kasl
23. ledna 2009, 17:18

Mather Activation

V soutěži Red Ball Awards, která se každoročně pořádá v rámci mezinárodní sítě Ogilvy Action, získal první místo v kategorii Best Sport and Entertainment sponsorship campaign projekt O2 Místo na střídačce. Agentura Mather Activation s ním zvítězila také v hlasování zaměstnanců celosvětové sítě Ogilvy Action. Kampaň zaměřená na hokejové fanoušky měla za cíl propagovat službu O2 spočívající v zasílání výsledků zápasů na mobilní telefon pomocí SMS zpráv, internetový portál www.o2hokej.cz a zároveň zviditelnit partnerství společnosti Telefónica O2 a naší nejvyšší hokejové ligy. Soutěž umožnila hokejovým nadšencům vyhrát místo na střídačce jejich týmu, pokud pomocí SMS zprávy správně tipovali počet diváků na daném zápase.

Mohlo by vás zajímat

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

Hry pro příležitostné hráče