Rudý balon za střídačku

23. ledna 2009, 17:18 - David Kasl
23. ledna 2009, 17:18

Mather Activation

V soutěži Red Ball Awards, která se každoročně pořádá v rámci mezinárodní sítě Ogilvy Action, získal první místo v kategorii Best Sport and Entertainment sponsorship campaign projekt O2 Místo na střídačce. Agentura Mather Activation s ním zvítězila také v hlasování zaměstnanců celosvětové sítě Ogilvy Action. Kampaň zaměřená na hokejové fanoušky měla za cíl propagovat službu O2 spočívající v zasílání výsledků zápasů na mobilní telefon pomocí SMS zpráv, internetový portál www.o2hokej.cz a zároveň zviditelnit partnerství společnosti Telefónica O2 a naší nejvyšší hokejové ligy. Soutěž umožnila hokejovým nadšencům vyhrát místo na střídačce jejich týmu, pokud pomocí SMS zprávy správně tipovali počet diváků na daném zápase.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Ve čtvrtek je svátek! Obchody zůstanou zavřené
Úsporné bydlení: do čeho investovat, abychom ušetřili
Nelíbí se vám na vysoké? Studium můžete ukončit, změnit nebo přerušit
Nová občanka rychle a bez problémů
Kdy máte v práci nárok na placené volno?
Auta
Ministr Ťok hraje mrtvého brouka. O přínosu měření na…
Volkswagen T-Roc dostal konečně údaje o motorech a v Německu už i ceny
Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo je nejšílenější kombi na světě
Pět dobrých, ale nesmírně rizikových ojetin, které vás mohou stáhnout z kůže
Subaru S208 je rychlejší a ostřejší STI se silnějším motorem. U nás nebude
Technologie
Intel oficiálně představuje Coffee Lake. Parametry, ceny a novinky nových procesorů
Star Trek: Discovery si můžete vychutnat na Netflixu, a to i s klingonskými titulky
Doporučené PC sestavy: Poradíme, jaké komponenty vybrat
3D obraz jako z videohry. Canon vyvinul technologii, která vás při fotbalu dostane přímo na hřiště
Skype for Business nebude mít dlouhý život. Nahradí ho mladší Teams
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít