Rudý balon za střídačku

23. ledna 2009, 17:18 - David Kasl
23. ledna 2009, 17:18

Mather Activation

V soutěži Red Ball Awards, která se každoročně pořádá v rámci mezinárodní sítě Ogilvy Action, získal první místo v kategorii Best Sport and Entertainment sponsorship campaign projekt O2 Místo na střídačce. Agentura Mather Activation s ním zvítězila také v hlasování zaměstnanců celosvětové sítě Ogilvy Action. Kampaň zaměřená na hokejové fanoušky měla za cíl propagovat službu O2 spočívající v zasílání výsledků zápasů na mobilní telefon pomocí SMS zpráv, internetový portál www.o2hokej.cz a zároveň zviditelnit partnerství společnosti Telefónica O2 a naší nejvyšší hokejové ligy. Soutěž umožnila hokejovým nadšencům vyhrát místo na střídačce jejich týmu, pokud pomocí SMS zprávy správně tipovali počet diváků na daném zápase.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít