Rudý balon za střídačku

23. ledna 2009, 17:18 - David Kasl
23. ledna 2009, 17:18

Mather Activation

V soutěži Red Ball Awards, která se každoročně pořádá v rámci mezinárodní sítě Ogilvy Action, získal první místo v kategorii Best Sport and Entertainment sponsorship campaign projekt O2 Místo na střídačce. Agentura Mather Activation s ním zvítězila také v hlasování zaměstnanců celosvětové sítě Ogilvy Action. Kampaň zaměřená na hokejové fanoušky měla za cíl propagovat službu O2 spočívající v zasílání výsledků zápasů na mobilní telefon pomocí SMS zpráv, internetový portál www.o2hokej.cz a zároveň zviditelnit partnerství společnosti Telefónica O2 a naší nejvyšší hokejové ligy. Soutěž umožnila hokejovým nadšencům vyhrát místo na střídačce jejich týmu, pokud pomocí SMS zprávy správně tipovali počet diváků na daném zápase.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče