Rozšiřte si svou knihovnu: vnitřní leadership, moderní manažerské přístupy

27. června 2009, 00:00 - Libuše Frantová
27. června 2009, 00:00

Informace o nejúspěšnějších vědcích a o nových manažerských přístupech získáte v následujících knihách.

Autor: Martin Siebert

Encyclopaedia Britannica: 100 nejslavnějších vědců

Nejvýznamnější osobnosti vědy od starověkého Řecka po současnost. Společnost Encyclopaedia Britannica je přední organizací ve vydávání příruček a vzdělávací literatury, především pak nejznámější světové encyklopedie. Jako první nakladatelství zveřejnila v roce 1994 encyklopedii na internetu. K jejím přispěvatelům se řadí řada velkých světových spisovatelů a vědců; pro Britanniku psalo víc než sto nositelů Nobelovy ceny. Publikace ze série „průvodců“ encyklopedie Britanniky nabízejí úvody do stěžejních témat naší doby. I tato kniha čerpá z obsahu encyklopedických hesel. Srozumitelně, ale zároveň na základě precizního výzkumu vypravuje o tom, co utvářelo svět, v němž žijeme, prostřednictvím sta portrétů nejúspěšnějších vědců i vědkyň.

Vydalo: Nakladatelství JOTA

Peter Urs Bender: Niterný leadership

Dotisk 1. vydání. Úspěšný kanadský autor vychází z přesvědčení, že direktivní vedení symbolizované „vojenským stylem“ se postupně přežívá ve prospěch vedení založeného na motivování a delegování a že správný manažer (vůdce) musí umět především vést sám sebe. Důraz klade především na „vnitřní“, emocionální stránku vzájemné spolupráce, pomocí níž manažer dosahuje pozitivních výsledků pro sebe, své podřízené i firmu. Vyšlo s podporou společnosti Českomoravský cement, a. s.

Vydal: Management Press

Jaromír Veber a kol.: Management

Základy – moderní manažerské přístupy – výkonnost a prosperita

Inovované a aktualizované 2. vydání klíčové domácí monografie na téma managementu představuje jak základní a tradiční, tak i aktuální a nová témata, s nimiž se vyrovnává jak teorie, tak i praxe moderního managementu. Kniha se uplatňuje nejen jako základní studijní materiál v mnoha kurzech managementu na vysokých školách manažerského a ekonomického směru, ale i v dalších programech manažerského vzdělávání. Současně je zpracována i vzhledem k potřebám pracovníků praxe a jejich dalšího kvalifikačního rozvoje (podnikových manažerů, vedoucích pracovníků veřejné a státní správy aj.).

Vydal: Management Press Business English – 2000 nejdůležitějších slovíček Lépe mluvit, více rozumět Kniha je určena všem, kdo pracují s anglicky mluvícími zeměmi. S tímto stručným a jasným přehledem 2000 nejčastěji používaných slovíček si svou Business English zopakujete, osvěžíte a doplníte. U každého slovíčka je uvedena výslovnost v mezinárodní fonetické abecedě, řada slovíček je také doplněna větou, díky které přesněji pochopíte používání daného slova. V četných informativních rámečcích najdete dobré rady z oblasti nejen jazykové, ale také týkající se reálií. V knize jsou upozornění u slov, kde se liší použití či podoba u anglické a americké angličtiny. Vydala: Grada Publishing

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče