Rozšiřte si svou knihovnu: Jak jednat s různými typy lidí, Moderní management jakosti

01. srpna 2009, 00:00 - Libuše Frantová
01. srpna 2009, 00:00

Informace o novém zákoníku práce, managementu jakosti, správě Windows Serveru 2008 a návod, jak jednat s různými typy lidí, získáte v následujících knihách.

Autor: Martin Siebert

Jaroslav Jakubka: Zákoník práce 2010 v praxi - komplexní průvodce s řešením problémů

Právní stav k 1. 1. 2010

V této jedinečné publikaci vám autor poradí, jak řešit nejčastější problémy, které v praxi přináší nový zákoník práce. Seznámí vás se všemi změnami – ty nejvýraznější vyplynuly z rozhodnutí Ústavního soudu v roce 2008. S cennými praktickými radami spolutvůrce zákoníku zvládnete nové přístupy k problematice vzniku, změn a skončení pracovního poměru, problémy týkající se pracovní doby, dohod, dovolené, překážek v práci, mezd nebo náhrad škod. Poradíte si snadno i s aplikací dalších ustanovení zákoníku práce, jakými jsou například prohlubování či zvyšování kvalifikace, agenturní zaměstnávání, práce doma atd.

Vydala: Grada Publishing

Jaroslav Nenadál a kol.: Moderní management jakosti

Kniha zkušených autorů a předních domácích odborníků přináší přehled základních principů a koncepcí moderního managementu jakosti i klíčových aspektů této významné součásti podnikového řízení. Představuje postupy, metody a nástroje využitelné v práci vrcholových manažerů ve fázích návrhu a vývoje produktů, nakupování, při vlastní realizaci výrobků a služeb, stejně jako ve fázích spojených s dodáváním produktů zákazníkům. Výklad jednotlivých kapitol je doprovázen příklady z praxe.

Vydal: Management Press Bohdan Cafourek: Správa Windows Serveru 2008 – průvodce pokročilého správce Tato kniha by měla prospět především správcům sítí, kteří již mají několik let zkušeností z praxe a nastavení Serveru 2003 a Windows XP jim nepůsobí problémy. Zde získají především praktický náhled na nové vlastností Serveru 2008 ve spolupráci s Windows Vista klienty. Nečekejte dlouhé úvodní popisy zdůvodňující potřebnost zálohování, výhody většího počtu řadičů domény či doplnění operační paměti pro Windows Vista. Zde se půjde rovnou k praxi a k řešením, která vám usnadní profesní život. Vydala: Grada Publishing Vojtěch Černý: Jak jednat s různými typy lidí – příručka pro manažery i pro běžný život Publikace je určena obchodníkům, které naučí, jak jednat s klientem nebo partnerem, aby dosáhli svého cíle, i těm, kteří řídí větší počet lidí. V podrobném průvodci se dozvíte, proč je znalost různých lidských povah důležitá a kdy nám pomůže, za jakých okolností využít takzvané pozitivní manažerské techniky a z jakých stylů jednání si můžete v různých situacích vybrat. Vydal: Computer Press

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče