Rozšiřte si svou knihovnu: Versatilní vedení a Internetový marketing

15. května 2010, 02:01 - Libuše Frantová
15. května 2010, 02:01

Informace o manažerských a lektorských dovednostech, internetovém marketingu a o vzdělávání manažerů naleznete v následujících knihách.

Autor: Martin Siebert

KAREL PAVLICA, EVA JAROŠOVÁ, ROBERT B. KAISER: Versatilní vedení – dynamická rovnováha manažerských dovedností

Cílem publikace je pomoci manažerům najít odpovědi na otázky, jak přiměřeným způsobem uplatnit své silné stránky a posílit ty dovednosti, jež jsou rozvinuty v menší míře, a poskytnout vodítka pro nalezení vlastní cesty, jak dospět k rovnováze ve využívání různých sociálních a manažerských dovedností (komunikačních dovedností, ovlivňování, vedení týmů, vedení porad, řešení konfliktů, delegování či rozvoj spolupracovníků).

Vydal: Management Press

VIKTOR JANOUCH: Internetový marketing, Prosaďte se na webu a sociálních sítích Zvyšte svůj profit díky SEO, Skliku, Google AdWords, Facebooku či YouTube! Zkušený lektor vám vysvětlí všechny technické aspekty úspěšné propagace na internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Kniha je vhodná jak pro tvůrce, správce a majitele webových stránek, tak pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty. Vydal: Computer Press OLGA MEDLÍKOVÁ: Lektorské dovednosti – Manuál úspěšného lektora

Praktická a čtivá příručka je určena jak začínajícím lektorům, kteří chtějí dobře zvládnout svou práci, tak i těm zkušenějším, kteří v ní naleznou náměty na vylepšení a zpestření své činnosti. Důraz je kladen na klíčové schopnosti lektora a jeho zvládání vzdělávacího procesu včetně obtížných situací. Dozvíte se, jaké jsou nejdůležitější dovednosti dobrého lektora, jak na nich pracovat či jak postupovat, jestliže chcete podnikat jako soukromý lektor, konzultant nebo jiný vzdělavatel. Zjistíte, jak se připravit na vzdělávací akci a úspěšně zvládnout celý proces lektorování, jaké hry a další aktivizační prvky použít při vzdělávání, jak řešit komplikované situace a problémy či proč je důležité závěrečné hodnocení vzdělávací akce a jak je provést.

Vydala: Grada Publishing

IVANA FOLWARCZNÁ: Rozvoj a vzdělávání manažerů

Kniha se zabývá moderními metodami rozvoje a vzdělávání manažerů ve vyspělých zemích a u nás. Je neocenitelnou příručkou pro všechny personalisty, manažery, pracovníky vzdělávacích agentur a studenty andragogiky. Autorka vychází z nároků kladených na současné manažery, specifikuje schopnosti a dovednosti úspěšných manažerů a pojmenovává z toho plynoucí požadavky na rozvoj manažerů. Podrobně se seznámíte s nejvýznamnějšími moderními metodami rozvoje a vzdělávání manažerů, kterými jsou programy seberozvoje, koučování, metoda 360° zpětné vazby, učení se akcí a neurolingvistické programování. Důležitá součást knihy se zabývá vyhodnocováním efektivity jednotlivých metod. Publikace je hojně doplněna příklady z praxe a výsledky výzkumu současného stavu vzdělávání a rozvoje manažerů v ČR.

Vydala: Grada Publishing

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče