Rozšiřte si svou knihovnu: Retail marketing a Prodejem k vítězství

09. ledna 2010, 01:01 - Libuše Frantová
09. ledna 2010, 01:01

Informace o retailingu, účetnictví, rétorice a prodeji neleznete v následujících knihách.

Autor: Martin Siebert

Vladimír Bárta, Ladislav Pátík, Milan Postler: Retail marketing

Klíčová oborová monografie pro praxi maloobchodních řetězců a základní vysokoškolská učebnice se zabývá využitím moderních marketingových poznatků v oblasti retailingu. Vzhledem ke snaze retailingových řetězců udržet si zákazníky a získat nové se zaměřuje především na chování spotřebitele, tržní segmentaci, CRM a budování značky. Autoři podrobně vysvětlují různé formy komunikačních technik z hlediska jejich uplatnění v retailingu včetně nových trendů využití on-line komunikace. Publikace je doplněna názornými příklady a ilustracemi.

Vydal: Management Press

Účetnictví územních samosprávných celků, organizačních složek státu a příspěvkových organizací 2010, Kontrola – ÚZ č. 761

Publikace je rozdělena do dvou kapitol, z nichž první obsahuje zákon o účetnictví se změnami pro rok 2010 a jeho dvě nové vyhlášky: technickou vyhlášku o účetních záznamech a prováděcí vyhlášku, která přináší rozsáhlé změny v metodice účetnictví. Druhá kapitola zahrnuje zákony o státní a finanční kontrole, prováděcí vyhlášku a zákon o přezkoumávání hospodaření územních samosprávných celků a dobrovolných svazků obcí.

Vydalo: Nakladatelství Sagit

Božena Šmajsová Buchtová: Rétorika, Vážnost mluveného slova Druhé aktualizované vydání úspěšné publikace přibližuje význam jazykové komunikace jak z hlediska běžného dorozumívání mezi lidmi, tak z hlediska správné odborné mluvy. Renomovaná autorka klade důraz na techniku mluveného projevu, formy řečnických projevů a psychologické aspekty rétorických dovedností. Připomíná nezbytnost péče o mluvené slovo v dnešní uspěchané informační společnosti. Nezapomíná ani na emoční stránku jazyka, jeho skryté významy a role či jeho formy užití ve společenském životě. Knihu ocení všichni, kteří vystupují na veřejnosti. Vydala: Grada Publishing Richard Denny: Prodejem k vítězství**

Pokud si chcete začít budovat kariéru jako úspěšný prodejce nebo už profesionálním prodejcem jste a rádi byste své prodeje navýšili, tato kniha se vám jistě stane neocenitelnou příručkou. Nemůže vás sice naučit znalosti produktu, který prodáváte, co vás však naučit může, je schopnost přesvědčit stávající či potenciální zákazníky, aby obchod s vámi uzavřeli. Autor vysvětluje přímým a čtivým způsobem použití nejlepších prodejních technik v praxi. Využívá přístup, který se ve většině případů zakládá na zdravém rozumu, je věcný, profesionální a odvíjí se od toho, jak by si naši zákazníci přáli, aby jim bylo prodáváno.

Vydal: Computer Press

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Státní dluh USA, Činy, Ruska a dalších zemí. Kolik dluží domácnosti a firmy?
O prázdninách projedete méně. Benzín i nafta pořád zlevňují
Zákaz kožešinových farem ročně ušetří život více jak 20 000 zvířat, ale senátoři ho nepodpořili
Hypotéky 2017: Regulace má za důsledek unifikaci hypoték
OECD: Jak vysoké je maximální zdanění na straně zaměstnance?
Auta
Evora GT430 je nejvýkonnější silniční Lotus v historii. Za…
Skupina VW dodala v prvním pololetí zákazníkům přes pět milionů aut
Opel Insignia GSi má motor 2.0 T a je o 160 kg lehčí než OPC
Podívejte se na vzácné snímky exkluzivních aut ze sbírky brunejského sultána
Tři generace BMW 5 ve srovnání ojetin: E39 vs. E60 vs. F10
Technologie
S Googlem do vesmíru. Do Street View přidal záběry z ISS
Až do zítřka zdarma. Stahujte akční pecku Shadow Warrior
RAM letos zdraží o rekordních 60 %, paměti Flash o třetinu. Příští rok je možné zlepšení
Ataribox se odhaluje. Máme první obrázky i nástin toho, co od konzole čekat
Spousta „interaktivních seriálů“ za pakatel. Humble Bundle má v akci hry od Telltale
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít