Rozšiřte si svou knihovnu: Retail marketing a Prodejem k vítězství

09. ledna 2010, 01:01 - Libuše Frantová
09. ledna 2010, 01:01

Informace o retailingu, účetnictví, rétorice a prodeji neleznete v následujících knihách.

Autor: Martin Siebert

Vladimír Bárta, Ladislav Pátík, Milan Postler: Retail marketing

Klíčová oborová monografie pro praxi maloobchodních řetězců a základní vysokoškolská učebnice se zabývá využitím moderních marketingových poznatků v oblasti retailingu. Vzhledem ke snaze retailingových řetězců udržet si zákazníky a získat nové se zaměřuje především na chování spotřebitele, tržní segmentaci, CRM a budování značky. Autoři podrobně vysvětlují různé formy komunikačních technik z hlediska jejich uplatnění v retailingu včetně nových trendů využití on-line komunikace. Publikace je doplněna názornými příklady a ilustracemi.

Vydal: Management Press

Účetnictví územních samosprávných celků, organizačních složek státu a příspěvkových organizací 2010, Kontrola – ÚZ č. 761

Publikace je rozdělena do dvou kapitol, z nichž první obsahuje zákon o účetnictví se změnami pro rok 2010 a jeho dvě nové vyhlášky: technickou vyhlášku o účetních záznamech a prováděcí vyhlášku, která přináší rozsáhlé změny v metodice účetnictví. Druhá kapitola zahrnuje zákony o státní a finanční kontrole, prováděcí vyhlášku a zákon o přezkoumávání hospodaření územních samosprávných celků a dobrovolných svazků obcí.

Vydalo: Nakladatelství Sagit

Božena Šmajsová Buchtová: Rétorika, Vážnost mluveného slova Druhé aktualizované vydání úspěšné publikace přibližuje význam jazykové komunikace jak z hlediska běžného dorozumívání mezi lidmi, tak z hlediska správné odborné mluvy. Renomovaná autorka klade důraz na techniku mluveného projevu, formy řečnických projevů a psychologické aspekty rétorických dovedností. Připomíná nezbytnost péče o mluvené slovo v dnešní uspěchané informační společnosti. Nezapomíná ani na emoční stránku jazyka, jeho skryté významy a role či jeho formy užití ve společenském životě. Knihu ocení všichni, kteří vystupují na veřejnosti. Vydala: Grada Publishing Richard Denny: Prodejem k vítězství**

Pokud si chcete začít budovat kariéru jako úspěšný prodejce nebo už profesionálním prodejcem jste a rádi byste své prodeje navýšili, tato kniha se vám jistě stane neocenitelnou příručkou. Nemůže vás sice naučit znalosti produktu, který prodáváte, co vás však naučit může, je schopnost přesvědčit stávající či potenciální zákazníky, aby obchod s vámi uzavřeli. Autor vysvětluje přímým a čtivým způsobem použití nejlepších prodejních technik v praxi. Využívá přístup, který se ve většině případů zakládá na zdravém rozumu, je věcný, profesionální a odvíjí se od toho, jak by si naši zákazníci přáli, aby jim bylo prodáváno.

Vydal: Computer Press

Mohlo by vás zajímat

Finance
Šéf mi čte e-maily. Je to v pořádku?
Dá se pracovat s invalidním důchodem? Jde to, ale...
Zaměstnávání a brigády mladistvých a jejich pracovní podmínky podle zákoníku práce
Silná Evropa je podle Merkelové pro USA výhodná
500 korun navíc pro rodinu s dětmi od července 2017?
Auta
Policie konečně dovolila hasičům zveřejnit fotky z nehody…
Test ojetiny: Volkswagen Golf VII je skvělý, ale dieselu bychom se vyhnuli
Kvíz na pátek: Poznáte, kterým autům patří tyto interiéry?
Audi S5 Cabriolet se přiblížilo k RS 5. Může za to Hans-Jürgen Abt
Toyota Yaris GRMN zní hodně naštvaně. Na český trh dorazí začátkem příštího roku
Technologie
Aprílová GeForce GTX do USB skutečně existuje. Nvidia omezenou sérii rozdá
Google po letech ustoupil. Nebude číst vaše e-maily kvůli reklamě
Nvidia GeForce GT 1030 – jak se hraje na grafice za 2000 Kč (uživatelská recenze)
Cnews FM: Zneužívá Microsoft monopolní postavení vůči výrobcům antivirů? [podcast]
Je v pořádku, když vám šéf čte e-maily?
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít