Rozšiřte si svou knihovnu: Mezinárodní marketing, 100 klíčových manažerských praktik

04. září 2009, 12:26 - Libuše Frantová
04. září 2009, 12:26

Informace o mezinárodním marketingu, managementu a o sebepoznání naleznete v následujících knihách.

Autor: Martin Siebert

David Kuneš: Sebepoznání – První krok na cestě k duševnímu zdraví

Autor prozkoumává různé přístupy k sebepoznání a usiluje o jejich uspořádání do celistvého logického systému, který by čtenáři usnadnil cestu k sobě. V teoreticky zaměřené části popisuje hlavní přístupy k sebepoznání v oblasti psychoterapie. V praktické části se zabývá jednotlivými oblastmi sebepoznání a nabízí různorodé techniky pro získávání informací o sobě. Na začátku každé kapitoly autor teoreticky vymezuje danou oblast a nabízí příklady i různá cvičení, která slouží k prohloubení sebepoznání. Autor vyučuje psychoterapeutické předměty na Psychologickém ústavu FF MU v Brně, podílí se na výuce oboru.

Vydal: Portál

Hana Machková: Mezinárodní marketing

Nové třetí, aktualizované a přepracované vydání knihy reaguje na současný dynamický vývoj v oblasti mezinárodního marketingu. Je rozšířeno o aktuální trendy, například úlohu marketingu v oblasti CSR (společensky zodpovědné chování firem), o inovace a jejich rostoucí úlohu v marketingových strategiích, o využívání nových médií a změny v mezinárodní komunikační politice či v oblasti mezinárodní distribuce. V knize, která se problematikou mezinárodního marketingu zabývá komplexně, jsou dále zohledněny současné změny mezinárodního podnikatelského prostředí.

Vydala: Grada Publishing

Oldřich Šuleř: 100 klíčových manažerských praktik

Publikace mapuje systematické a analytické metody používané manažery v procesu řízení s cílem zvyšovat úspěšnost přijímaných rozhodnutí, zlepšovat výkonnost a efektivnost řízených činností. Je prvním dílem, který se zaměřuje na sto nejpoužívanějších technik obecného managementu. Příručka je rozčleněna do pěti částí – na techniky osobní organizace, komunikační techniky, techniky vedení lidí, rozhodovací techniky a organizační techniky. Jednotlivé manažerské techniky jsou představeny ve stručné a srozumitelné strukturované podobě. Vznikla tak přehledná a praktická příručka použitelná vedoucími pracovníky na různých úrovních řízení i stupni zkušeností, stejně jako studenty a všemi, kdo se chtějí seznámit s metodami práce manažera.

Vydal: Computer Press

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Zisky mobilních operátorů? Přes 10 miliard korun ročně
OSVČ a výdajový paušál v praktických příkladech
Kdy jsou vaše peníze na internetbanking v ohrožení?
Konec vesnických prodejen? Vyřeší jejich ztrátovost dotace?
"Bude to dobrý rok," banky a stavební spořitelny počítají výsledky v polovině roku 2017
Auta
Do prodeje jde velmi speciální Honda NSX. Zájemci za ni…
Že fotbalisté touží nejvíce po Bentley? Omyl. Nejžádanější auto vás určitě překvapí
Bentley si myslí, že speciálních edicí není nikdy dost. Continental GT proto dostal další
Auto za průměrný plat? Jde to, ale musíte slevit z mnoha požadavků
Rolls-Royce dnes představí nový Phantom. Premiéru můžete sledovat živě
Technologie
WhatsApp stále roste. Denně jej používá miliarda lidí, proteče jím 55 miliard zpráv
USB 3.2 se představuje. Zrychlí na 20 Gb/s i se starými kabely, mohlo by přijít už brzy
Google po sedmi letech vypnul Instant Search. Návrhy výsledků vyhledávání se již nezobrazují
Microsoft zkouší, jak při prohlížení webu přejít z mobilu na počítač [Windows Insider]
Ryzen 3 jde na trh, cenami míří pod Core i3. A konečně vychází i APU Bristol Ridge
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít