Rozšiřte si svou knihovnu: Chaotika, Veletrhy a výstavy

25. října 2009, 13:00 - Libuše Frantová
25. října 2009, 13:00

Návod jak si má firma počínat na trhu v současných dobách recese a informace o veletrzích, výstavách a marketingu v cestovním ruchu se dozvíte v následujícíh knihách.

Autor: Martin Siebert

William A. Fleckenstein, Frederick Sheehan: Greenspanovy bubliny

Nezáleží na tom, kdo jste – investor, obchodník, vlastník domu nebo výkonný ředitel – v budoucích letech pocítíte dopad „věku ignorace“ Alana Greenspana. Tato kniha uvádí souvislosti mezi ekonomickými katastrofami posledních 19 let.

„Bylo na čase, aby někdo uvedl věci na pravou míru! Fleckenstein se probírá nahuštěnou historií Greenspana coby předsedy centrální banky, aby nám odhalil jeho mizerné předpovědi, chabý úsudek a dvě obrovské bubliny. Je to zničující – nebo také lahodné – záleží na tom, jestli jste Greenspan, nebo čtenář,“ píše v recenzi knihy Caroline Baumová z Bloomberg News. Vydal: Computer Press

Philip Kotler, John A. Caslione: Chaotika Knihu z pera světově uznávané autority v oblasti trhu a marketingu Philipa Kotlera a předního stratéga Johna A. Caslioneho o tom, co zajímá nyní každého firemního strategického manažera, investora, majitele, podnikatele či marketingového manažera: jak si má firma počínat na trhu v současných dobách recese a nejistoty, jimiž podle autorů vstupujeme do nové éry: éry turbulencí. Vydal: Computer Press

Dušan Pavlů: Veletrhy a výstavy (kultura, komunikace, multimedialita, marketing)

Veletrhy a výstavy jsou fenoménem moderní doby. Mají své kořeny v průmyslové revoluci, nebo jsou respektovaným zdrojem nejprve ryze komerčních komunikací v podmínkách Česka (Czechia) kolem 10. století našeho letopočtu, kdy se začíná konstituovat obchodní svět kolem venkovských a posléze městských trhů? Autor přináší stručný přehled vzniku trhů jako nejstarší a nejpřirozenější formy komerčních setkávání. Veletrhy a výstavy dnes reprezentují univerzální multimédium, které nám zprostředkovává důležité informace téměř ze všech oblastí lidského života. Publikace přináší souhrnná data z vývoje českého veletržního trhu, nové pohledy na roli veletržní organizace v konkurenčním prostředí a další zajímavé informace.

Vydal: Professional Publishing

Dagmar Jakubíková: Marketing v cestovním ruchu - Jak uspět v domácí i světové konkurenci **

V praktické a čtivé publikaci se dozvíte, jak aplikovat marketing v jednotlivých sektorech cestovního ruchu: v cestovních kancelářích a agenturách, v ubytovacích, stravovacích a dopravních službách i v turistických destinacích. Od principů marketingu a podnikatelských koncepcí, zvláštností marketingu služeb a neziskových organizací autorka pokračuje k podrobnějšímu výkladu jednotlivých kroků marketingového řízení a jeho informačního zajištění marketingovým informačním systémem. Zvláštní pozornost věnuje různým podobám marketingového mixu a jednotlivým nástrojům rozšířeného klasického marketingového mixu v oblasti služeb cestovního ruchu.

Vydala: Grada Publishing

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče