Rozšiřte si svou knihovnu: Chaotika, Veletrhy a výstavy

25. října 2009, 13:00 - Libuše Frantová
25. října 2009, 13:00

Návod jak si má firma počínat na trhu v současných dobách recese a informace o veletrzích, výstavách a marketingu v cestovním ruchu se dozvíte v následujícíh knihách.

Autor: Martin Siebert

William A. Fleckenstein, Frederick Sheehan: Greenspanovy bubliny

Nezáleží na tom, kdo jste – investor, obchodník, vlastník domu nebo výkonný ředitel – v budoucích letech pocítíte dopad „věku ignorace“ Alana Greenspana. Tato kniha uvádí souvislosti mezi ekonomickými katastrofami posledních 19 let.

„Bylo na čase, aby někdo uvedl věci na pravou míru! Fleckenstein se probírá nahuštěnou historií Greenspana coby předsedy centrální banky, aby nám odhalil jeho mizerné předpovědi, chabý úsudek a dvě obrovské bubliny. Je to zničující – nebo také lahodné – záleží na tom, jestli jste Greenspan, nebo čtenář,“ píše v recenzi knihy Caroline Baumová z Bloomberg News. Vydal: Computer Press

Philip Kotler, John A. Caslione: Chaotika Knihu z pera světově uznávané autority v oblasti trhu a marketingu Philipa Kotlera a předního stratéga Johna A. Caslioneho o tom, co zajímá nyní každého firemního strategického manažera, investora, majitele, podnikatele či marketingového manažera: jak si má firma počínat na trhu v současných dobách recese a nejistoty, jimiž podle autorů vstupujeme do nové éry: éry turbulencí. Vydal: Computer Press

Dušan Pavlů: Veletrhy a výstavy (kultura, komunikace, multimedialita, marketing)

Veletrhy a výstavy jsou fenoménem moderní doby. Mají své kořeny v průmyslové revoluci, nebo jsou respektovaným zdrojem nejprve ryze komerčních komunikací v podmínkách Česka (Czechia) kolem 10. století našeho letopočtu, kdy se začíná konstituovat obchodní svět kolem venkovských a posléze městských trhů? Autor přináší stručný přehled vzniku trhů jako nejstarší a nejpřirozenější formy komerčních setkávání. Veletrhy a výstavy dnes reprezentují univerzální multimédium, které nám zprostředkovává důležité informace téměř ze všech oblastí lidského života. Publikace přináší souhrnná data z vývoje českého veletržního trhu, nové pohledy na roli veletržní organizace v konkurenčním prostředí a další zajímavé informace.

Vydal: Professional Publishing

Dagmar Jakubíková: Marketing v cestovním ruchu - Jak uspět v domácí i světové konkurenci **

V praktické a čtivé publikaci se dozvíte, jak aplikovat marketing v jednotlivých sektorech cestovního ruchu: v cestovních kancelářích a agenturách, v ubytovacích, stravovacích a dopravních službách i v turistických destinacích. Od principů marketingu a podnikatelských koncepcí, zvláštností marketingu služeb a neziskových organizací autorka pokračuje k podrobnějšímu výkladu jednotlivých kroků marketingového řízení a jeho informačního zajištění marketingovým informačním systémem. Zvláštní pozornost věnuje různým podobám marketingového mixu a jednotlivým nástrojům rozšířeného klasického marketingového mixu v oblasti služeb cestovního ruchu.

Vydala: Grada Publishing

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Česko - nová brána japonských investic do EU?
Paradoxy životního pojištění: Češi se bojí úrazů, největším rizikem jsou ale nemoci
8 mýtů o zdravotním pojištění
Kolik stojí dítě v první, druhé a třetí třídě
Ceny nemovitostí rostou a hovoří se i o realitní bublině. Je na čase prodat investiční byt?
Auta
Ken Block opět divočí s Fiestou, tentokrát v terénu
Android 8.0 je tady. Jmenuje se Oreo a řeší jeden hlavní problém
Mazda připravuje čtyřválec se třemi turby, jedno bude elektrické
BMW M5 (G30) oficiálně: Má 600 koní, vypínatelný pohon všech kol a jede 305 km/h
Jak vybrat pneumatiky na auto: Základní otázky a odpovědi
Technologie
Procesory Coffee Lake pro desktop přijdou na trh v říjnu, signalizuje Intel
Virtuální realita je dostupnější. HTC Vive zlevňuje o 7000 Kč
Otázky a odpovědi: Jak vybrat pneumatiky na auto?
Google prý po dvou letech uvede další vlastní počítač
Stvořen k přetaktování. HP představilo svůj nejlepší notebook pro hráče
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít