Rozšiřte si svou knihovnu

10. června 2009, 00:00 - Libuše Frantová
10. června 2009, 00:00

Informace o managemenetu a strategickém marketingu získáte v následujících knihách.

Autor: Martin Siebert

Zdeněk Častorál: Strategický znalostní management a učící se organizace

Autor se ve svém výkladu zaměřuje na perspektivy vývoje a usiluje o překonání některých názorů, že znalostní společnost a učící se organizace jsou obecnými pojmy. Strategický znalostní management organizací koncipuje jako otevřený systém, který se může doplňovat o vlastní zkušenosti. Svět neustálých změn je živým organismem a je potřebné ho zkoumat systémově. To vyžaduje tvůrčí a náročnou práci managementu. Publikace podněcuje k zamyšlení nad zdokonalováním vlastní činnosti. Dotisk 1. vydání

Vydala: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., v edici EUPRESS.

Dagmar Jakubíková: Strategický marketing

Publikace se zabývá strategickým marketingem – strategiemi a trendy. Vnímá jej jako klíčovou, určující součást strategického managementu, tedy jako nástroj k přežití jakékoli firmy, i té úplně nejmenší. Už nestačí uplatňovat marketing jen při denním provozu, je třeba navíc průběžně sledovat i zítřek a jeho potřeby a podmínky, tedy budoucnost, kterou firmě připravuje. A právě v této oblasti může pomoci strategický marketing.

Vydala: Grada Publishing

Leo Vodáček – Olga Vodáčková: Synergie v moderním managementu

Nová publikace zkušených odborníků přístupnou formou vysvětluje, co se synergiemi v moderním managementu rozumí, jak vznikají, jak se klasifikují, jaké kladné a záporné efekty mohou vyvolat a jak je lze měřit. Poukazuje na příležitosti i hrozby při vzniku situací, jež kladné nebo záporné synergické efekty mohou vyvolat. S využitím nejnovějších poznatků a řady příkladů autoři doporučují postupy, jak pomocí synergie získat výhody při vnitřním řízení organizací i při interakci se spolupracujícími partnery a s konkurenty, a ilustrují synergické efekty na modelu kritických faktorů úspěchu organizací.

Vydal: Management Press

Laurence Miller: Jak zvládat a řídit problémové zaměstnance

Jak jednat s komplikovanými a obtížnými lidmi ve vaší práci, jak je zvládnout a efektivně řídit? Nemusíte být psychology, abyste byli dobrými manažery, ale pro jednání s nejkomplikovanějšími lidmi na vašem pracovišti potřebujete pomoc. Proto je zde tato knížka. Ukáže vám, jak aplikovat principy psychologie na komplexní a často nepochopitelné problémy lidí, jimž musíte čelit ve své práci. Poskytne vám praktické rady a strategie, jak v každodenním pracovním životě úspěšně jednat s nejnáročnějšími zaměstnanci. Dozvíte se, jak rozpoznat příznaky, pochopit chování a postupovat v případech týkajících se lidí, kteří nikdy nepřicházejí s žádnými problémy či nápady, či naopak těmi, kteří vás stále otravují, aby se ujistili, že dělají vše správně, s lidmi, kteří dělají ze všeho drama a vyvolávají vřavy ve firmě.

Vydala: Grada Publishing

Mohlo by vás zajímat

Finance
Šéf mi čte e-maily. Je to v pořádku?
Dá se pracovat s invalidním důchodem? Jde to, ale...
Zaměstnávání a brigády mladistvých a jejich pracovní podmínky podle zákoníku práce
Silná Evropa je podle Merkelové pro USA výhodná
500 korun navíc pro rodinu s dětmi od července 2017?
Auta
Policie konečně dovolila hasičům zveřejnit fotky z nehody…
Test ojetiny: Volkswagen Golf VII je skvělý, ale dieselu bychom se vyhnuli
Kvíz na pátek: Poznáte, kterým autům patří tyto interiéry?
Audi S5 Cabriolet se přiblížilo k RS 5. Může za to Hans-Jürgen Abt
Toyota Yaris GRMN zní hodně naštvaně. Na český trh dorazí začátkem příštího roku
Technologie
Aprílová GeForce GTX do USB skutečně existuje. Nvidia omezenou sérii rozdá
Google po letech ustoupil. Nebude číst vaše e-maily kvůli reklamě
Nvidia GeForce GT 1030 – jak se hraje na grafice za 2000 Kč (uživatelská recenze)
Cnews FM: Zneužívá Microsoft monopolní postavení vůči výrobcům antivirů? [podcast]
Je v pořádku, když vám šéf čte e-maily?
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít