Rozšiřte si svou knihovnu

10. června 2009, 00:00 - Libuše Frantová
10. června 2009, 00:00

Informace o managemenetu a strategickém marketingu získáte v následujících knihách.

Autor: Martin Siebert

Zdeněk Častorál: Strategický znalostní management a učící se organizace

Autor se ve svém výkladu zaměřuje na perspektivy vývoje a usiluje o překonání některých názorů, že znalostní společnost a učící se organizace jsou obecnými pojmy. Strategický znalostní management organizací koncipuje jako otevřený systém, který se může doplňovat o vlastní zkušenosti. Svět neustálých změn je živým organismem a je potřebné ho zkoumat systémově. To vyžaduje tvůrčí a náročnou práci managementu. Publikace podněcuje k zamyšlení nad zdokonalováním vlastní činnosti. Dotisk 1. vydání

Vydala: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., v edici EUPRESS.

Dagmar Jakubíková: Strategický marketing

Publikace se zabývá strategickým marketingem – strategiemi a trendy. Vnímá jej jako klíčovou, určující součást strategického managementu, tedy jako nástroj k přežití jakékoli firmy, i té úplně nejmenší. Už nestačí uplatňovat marketing jen při denním provozu, je třeba navíc průběžně sledovat i zítřek a jeho potřeby a podmínky, tedy budoucnost, kterou firmě připravuje. A právě v této oblasti může pomoci strategický marketing.

Vydala: Grada Publishing

Leo Vodáček – Olga Vodáčková: Synergie v moderním managementu

Nová publikace zkušených odborníků přístupnou formou vysvětluje, co se synergiemi v moderním managementu rozumí, jak vznikají, jak se klasifikují, jaké kladné a záporné efekty mohou vyvolat a jak je lze měřit. Poukazuje na příležitosti i hrozby při vzniku situací, jež kladné nebo záporné synergické efekty mohou vyvolat. S využitím nejnovějších poznatků a řady příkladů autoři doporučují postupy, jak pomocí synergie získat výhody při vnitřním řízení organizací i při interakci se spolupracujícími partnery a s konkurenty, a ilustrují synergické efekty na modelu kritických faktorů úspěchu organizací.

Vydal: Management Press

Laurence Miller: Jak zvládat a řídit problémové zaměstnance

Jak jednat s komplikovanými a obtížnými lidmi ve vaší práci, jak je zvládnout a efektivně řídit? Nemusíte být psychology, abyste byli dobrými manažery, ale pro jednání s nejkomplikovanějšími lidmi na vašem pracovišti potřebujete pomoc. Proto je zde tato knížka. Ukáže vám, jak aplikovat principy psychologie na komplexní a často nepochopitelné problémy lidí, jimž musíte čelit ve své práci. Poskytne vám praktické rady a strategie, jak v každodenním pracovním životě úspěšně jednat s nejnáročnějšími zaměstnanci. Dozvíte se, jak rozpoznat příznaky, pochopit chování a postupovat v případech týkajících se lidí, kteří nikdy nepřicházejí s žádnými problémy či nápady, či naopak těmi, kteří vás stále otravují, aby se ujistili, že dělají vše správně, s lidmi, kteří dělají ze všeho drama a vyvolávají vřavy ve firmě.

Vydala: Grada Publishing

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče