Menu Zavřít

Rozpínání za tři čtvrtě miliardy

15. 4. 2011
Autor: Euro.cz

UniCredit Bank

BRAND24

Italská bankovní skupina UniCredit Group hodlá utratit za expanzi na českém trhu třicet milionů eur, což je v přepočtu zhruba tři čtvrtě miliardy korun. Sumu zveřejnil minulý týden šéf celé skupiny Frederico Ghizzoni při své návštěvě České republiky.
Banka své plány ohlásila už loni a vsadila na otvírání nových poboček. Přesnou částku, kterou chce na svoje rozšiřování na trhu vynaložit, ovšem její vedení dosud neuvedlo. „V některých zemích jsme kvůli krizi museli expanzi zastavit, v České republice to ale nikdy neuděláme. Chceme tím potvrdit velmi silný zájem o tento trh,“ prohlásil Ghizzoni. Podle něj zatím banka utratila zhruba polovinu zmiňované sumy.
Pro UniCredit Bank (UCB) zůstává i nadále prioritou korporátní byznys, zaměří se především na segment malých firem a bohatší individuální klientelu, uvedl Ghizzoni. Do konce roku 2012 hodlá UCB oproti loňsku minimálně zdvojnásobit pobočkovou síť. V říjnu 2010 měla banka v Česku 57 poboček. Od té doby už otevřela dalších čtrnáct standardních a dvanáct franšízových poboček.

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).