Rozmazlujte své klienty

21. ledna 2008, 00:00 - Martina Martinovičová
21. ledna 2008, 00:00

Ideální banka 21. století

Ideální banka 21. století

Pokud si chce banka dlouhodobě udržet své klienty, musí je rozmazlovat a hýčkat. Poskytnout jim bezpečnou a rychlou on-line komunikaci, co nejvíce produktů, které lze takto sjednat a vlastní webovou stránku. To si aspoň myslí studenti ekonomických oborů.

Vyřizování krátkodobých i hypotečních úvěrů on-line. To je nápad vítězky soutěže Poštovní spořitelny o nejlepší esej na téma banka 21. století, studentky Univerzity Hradec Králové Hany Karoliny Kobulejové, který může spoustě klientů zjednodušit život. Ke každému účtu doporučuje nejen on-line bankovnictví, ale i vlastní webovou stránku. „Být tak v obraze díky nejčerstvějším zprávám – ze světa i interního prostředí své banky. Možnost domlouvat se se svým osobním bankéřem, který mi v určitých intervalech iniciativně zasílá zprávy o pohybu mých prostředků a mně se tak dostává průběžné informovanosti. A poskytuje mi zde individuální rady, jak s nimi disponovat v závislosti na jejich nejlepším zhodnocení. Díky této chráněné stránce můžu mít přístup ke stavu svých benefit bodů. Ty mám možnost přímo na stránce směnit podle svého uvážení, například za vstupenky nebo za slevu na dovolenou,“ píše ve své eseji.

Zdá se, že pro studenty je důležité i přátelské prostředí, neboť za rozhodně milé považují větu: „Můžu vám nabídnout něco teplého k pití?“ Překvapivě jsou ochotni být i poměrně věrni své bance, neboť Kobulejová doporučuje systém věrnostních prémií pro stálé klienty. „Tuto filozofii bych jako klientka banky velice uvítala. I kdyby se jednalo o roční benefit body, pořád se můžu na něco těšit (psychologie zákazníka) a pořád mám možnost něco získat (nejen při zakládání účtu). I maličkosti zde pak hrají velikou roli. Pak vím, že bych nešla jinam, kde nic podobného nemají,“ píše.

A jejím dalším snem je, aby se banka propojila se světem okolo. „Bylo by skvělé mít možnost přes banku získávat přehled o čemkoli. Například o divadelních představeních. Stačilo by pouhé »chtít jít«. Stačilo by jen kontaktovat svého osobního bankéře. Ten by mi poslal aktuální program divadla. A následně by vyčkal na můj pokyn, kdy se rozhodnu přímo z účtu zaplatit. Totéž by se mohlo vztahovat na rezervaci letenek, kdy by povolaní lidé vyhověli klientovu přání,“ píše. Aby byla banka propojená s okolním světem, by mohlo fungovat i jinak. Líbily by se půjčky nejen peněžní. Ale třeba také možnost zapůjčit si od banky auto.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Česko - nová brána japonských investic do EU?
Paradoxy životního pojištění: Češi se bojí úrazů, největším rizikem jsou ale nemoci
8 mýtů o zdravotním pojištění
Kolik stojí dítě v první, druhé a třetí třídě
Ceny nemovitostí rostou a hovoří se i o realitní bublině. Je na čase prodat investiční byt?
Auta
Ken Block opět divočí s Fiestou, tentokrát v terénu
Android 8.0 je tady. Jmenuje se Oreo a řeší jeden hlavní problém
Mazda připravuje čtyřválec se třemi turby, jedno bude elektrické
BMW M5 (G30) oficiálně: Má 600 koní, vypínatelný pohon všech kol a jede 305 km/h
Jak vybrat pneumatiky na auto: Základní otázky a odpovědi
Technologie
Internet si při zatmění Slunce ulevil. Američané vyšli ven a koukali na oblohu
Asus uvádí monitory s technologií ELMB. Low motion blur konečně i pro LCD s FreeSync
Bixby je u nás dřív než Cortana. Samsung v Česku spustil hlasového asistenta
Procesory Coffee Lake pro desktop přijdou na trh v říjnu, signalizuje Intel
Virtuální realita je dostupnější. HTC Vive zlevňuje o 7000 Kč
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít