Rozhodovat budou služby

26. května 2008, 00:00 - Martina Martinovičová
26. května 2008, 00:00

S nabídkou pojištění automobilů, majetku či odpovědnosti za škodu přijde AXA na trh na podzim. „Provázet ji bude nabídka asistenčních služeb po celou dobu trvání pojištění,“ říká šéf skupiny AXA.

Dušan Doliak, generální ředitel finanční skupiny AXA pro ČR a SR Česká národní banka udělila AXA pojišťovně povolení k poskytování neživotního pojištění. V čem se budou vaše produkty odlišovat od konkurence?

Na vývoji produktů neživotního pojištění jsme několik měsíců intenzivně pracovali. Od konkurence nás budou odlišovat hlavně nadstandardní služby poskytované spolu s pojištěním. Hodláme našim klientům nabízet takzvaný okamžitý servis. Tudíž nebudeme nabízet asistenční služby jen v případě nastalé pojistné události, ale po celou dobu trvání pojištění.

Kdy chcete trhu tyto produkty nabídnout?

Na podzim letošního roku.

V soutěži pojišťovna roku jste získali ocenění v oblasti inovace produktů u životního pojištění. Co k tomu makléře podle vás vedlo?

Víme, že se potřeby lidí v čase i podle jejich životní situace mění. Odvážný, mladý, bezdětný člověk má jiné plány a potřeby než konzervativnější čtyřicátník se dvěma dětmi. Garantujeme oběma, že si u nás pro sebe vyberou vhodnou investiční strategii, a že se i podle svých potřeb připojistí. Po celou dobu trvání pojištění také mohou svými penězi disponovat, takže jim nic nebrání v případě nutnosti svoji finanční rezervu místo další investice odkoupit, a použít na jiné účely.

Trendem pojišťoven je v oblasti životního pojištění poslední dva tři roky maximální variabilnost produktu…

Klienti jsou stále vzdělanější, více si jednotlivé produkty vybírají, zvažují alternativy. Chtějí maximální servis i vstřícnost. Chtějí si být jisti, že si mají z čeho vybrat a nemusí se upisovat k jedné jediné variantě produktu. Za kvalitní produkt přitom považují takový, který jim nabízí nejvíc svobody.

Přijde trend maximální variability produktu podle vás i do oblastí neživotního pojištění?

Nevím, zda je na to trh v tomto rozsahu připraven. Z našich zkušeností však víme, že zákazníci požadují především kvalitní služby. Považují je za přidanou hodnotu a mnohdy slouží jako pověstný jazýček na vahách, když si klient produkt či pojišťovnu vybírá. Doprovodné služby se nám osvědčily na poli poskytování penzijního připojištění.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Víte, kdo vlastní vaši banku? Ital, Rus, Rakušan, nebo Čech?
Jak napsat správně CV, aby vás pozvali na pohovor
Jak přijímat a posílat balíky do zahraničí aneb kdy se platí DPH a clo?
Která 3 slova zachránila před pěti lety euro?
Zdraží v roce 2018 energie? A je dobré si cenu elektřiny nebo plynu fixovat?
Auta
Hyundai ukázal nástupce vodíkového crossoveru ix35. Příští…
Volvo, Peugeot, Fiat a další vynechají autosalon ve Frankfurtu. Jsou to pro ně vyhozené peníze
Měření rychlosti na D1 v úseku Psáře – Soutice bezpečnost nezlepšilo a policie i MDČR to ví
Sháníte dvanáctiválcové kombi? Aston Martin vám ho prodá, praktické ale moc není
Galerie na středu: Nejlevnější rychlá kombi s výkonem od 200 koní na českém trhu
Technologie
Firefox x64 už je pro uživatele Windows výchozí. Je bezpečnější a stabilnější
AMD Ryzen 3 1200 a 1300X – Čtyřjádra za skvělé ceny (uživatelská recenze)
Nejprodávanějším smartphonem světa je iPhone 7, nezměnil to ani Galaxy S8
Nokia 8 je tady. Znovuzrozená značka konečně představila špičkový telefon
GeForce na bázi Volty letos nebudou. Masová výroba na 12nm procesu začne koncem roku
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít