Rozhodovat budou služby

26. května 2008, 00:00 - Martina Martinovičová
26. května 2008, 00:00

S nabídkou pojištění automobilů, majetku či odpovědnosti za škodu přijde AXA na trh na podzim. „Provázet ji bude nabídka asistenčních služeb po celou dobu trvání pojištění,“ říká šéf skupiny AXA.

Dušan Doliak, generální ředitel finanční skupiny AXA pro ČR a SR Česká národní banka udělila AXA pojišťovně povolení k poskytování neživotního pojištění. V čem se budou vaše produkty odlišovat od konkurence?

Na vývoji produktů neživotního pojištění jsme několik měsíců intenzivně pracovali. Od konkurence nás budou odlišovat hlavně nadstandardní služby poskytované spolu s pojištěním. Hodláme našim klientům nabízet takzvaný okamžitý servis. Tudíž nebudeme nabízet asistenční služby jen v případě nastalé pojistné události, ale po celou dobu trvání pojištění.

Kdy chcete trhu tyto produkty nabídnout?

Na podzim letošního roku.

V soutěži pojišťovna roku jste získali ocenění v oblasti inovace produktů u životního pojištění. Co k tomu makléře podle vás vedlo?

Víme, že se potřeby lidí v čase i podle jejich životní situace mění. Odvážný, mladý, bezdětný člověk má jiné plány a potřeby než konzervativnější čtyřicátník se dvěma dětmi. Garantujeme oběma, že si u nás pro sebe vyberou vhodnou investiční strategii, a že se i podle svých potřeb připojistí. Po celou dobu trvání pojištění také mohou svými penězi disponovat, takže jim nic nebrání v případě nutnosti svoji finanční rezervu místo další investice odkoupit, a použít na jiné účely.

Trendem pojišťoven je v oblasti životního pojištění poslední dva tři roky maximální variabilnost produktu…

Klienti jsou stále vzdělanější, více si jednotlivé produkty vybírají, zvažují alternativy. Chtějí maximální servis i vstřícnost. Chtějí si být jisti, že si mají z čeho vybrat a nemusí se upisovat k jedné jediné variantě produktu. Za kvalitní produkt přitom považují takový, který jim nabízí nejvíc svobody.

Přijde trend maximální variability produktu podle vás i do oblastí neživotního pojištění?

Nevím, zda je na to trh v tomto rozsahu připraven. Z našich zkušeností však víme, že zákazníci požadují především kvalitní služby. Považují je za přidanou hodnotu a mnohdy slouží jako pověstný jazýček na vahách, když si klient produkt či pojišťovnu vybírá. Doprovodné služby se nám osvědčily na poli poskytování penzijního připojištění.

Mohlo by vás zajímat

Finance
Šéf mi čte e-maily. Je to v pořádku?
Dá se pracovat s invalidním důchodem? Jde to, ale...
Zaměstnávání a brigády mladistvých a jejich pracovní podmínky podle zákoníku práce
Silná Evropa je podle Merkelové pro USA výhodná
500 korun navíc pro rodinu s dětmi od července 2017?
Auta
Nové Audi A8 dostane unikátní podvozek, který reaguje na…
Nejlepším motorem roku 2017 je osmiválec Ferrari. Poprvé se volil také nejlepší elektromotor
Bugatti Chiron čeká na lepší pneumatiky. Pak zkusí překonat 450 km/h
Že jste ještě neviděli Porsche 911 GT2 RS? Nevadí, stejně už je vyprodané
Ducati Multistrada 1200 Enduro Pro má v hledáčku nejostřejší BMW GS
Technologie
Steam rozjel letní výprodeje her. Nákupní horečku mu ale překazili „hackeři“
New York Times diskuze nezruší. Hloupé komentáře bude mazat umělá inteligence
Opera 46 významně zlepšuje stabilitu a omezuje stránky na pozadí
Psaní tahem prstu funguje už i v češtině, kalkulačka umí konvertovat měny [Windows Insider]
Standard Unicode 10.0 přináší znak bitcoinu a 56 nových emoji včetně vousáče a ponožek
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít