Roste zájem o škodovky

27. března 2006, 00:00 - (tj)
27. března 2006, 00:00

AktuálněMladoboleslavská automobilka Škoda Auto prodala letos v únoru na českém trhu 4633 aut, což je o pětinu víc než ve stejném měsíci loni. Firma posílila pozici v obou segmentech, kam vozy Škoda zasahují. V kategorii osobních automobilů přibylo v únoru 2006 celkem 3771 vozů, v kategorii lehkých užitkových vozidel to bylo 862 vozů.

Aktuálně

Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto prodala letos v únoru na českém trhu 4633 aut, což je o pětinu víc než ve stejném měsíci loni. Firma posílila pozici v obou segmentech, kam vozy Škoda zasahují. V kategorii osobních automobilů přibylo v únoru 2006 celkem 3771 vozů, v kategorii lehkých užitkových vozidel to bylo 862 vozů. Nejprodávanějším modelem Škody je nadále fabia následovaná octavií a superbem.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít