Roman Meliška

19. března 2012, 13:56 - Naděžda Kubalíková
19. března 2012, 13:56

Lexum

obchodní a marketingový manažer

Obchod a marketing všech českých i polských poboček Evropské oční kliniky Lexum převzal Roman Meliška (38), dřívější šéf marketingu a strategie pro Českou republiku Škody Auto. Jeho úkolem je vytvořit z Lexum silnou středoevropskou značku. Meliška působil v manažerských pozicích mladoboleslavské automobilky celých deset let a byl zodpovědný například za aktivity společnosti v Rakousku či úspěšné zavedení modelů Yeti a Superb Combi na domácím trhu. Poslední rok se věnoval především rodině a konzultantským projektům.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít