Roman Meliška

19. března 2012, 13:56 - Naděžda Kubalíková
19. března 2012, 13:56

Lexum

obchodní a marketingový manažer

Obchod a marketing všech českých i polských poboček Evropské oční kliniky Lexum převzal Roman Meliška (38), dřívější šéf marketingu a strategie pro Českou republiku Škody Auto. Jeho úkolem je vytvořit z Lexum silnou středoevropskou značku. Meliška působil v manažerských pozicích mladoboleslavské automobilky celých deset let a byl zodpovědný například za aktivity společnosti v Rakousku či úspěšné zavedení modelů Yeti a Superb Combi na domácím trhu. Poslední rok se věnoval především rodině a konzultantským projektům.

Mohlo by vás zajímat

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

Hry pro příležitostné hráče