Řetězec Delhaize začal nový rok cenovou válkou

09. ledna 2006, 00:00 - PŘEMYSL HOUŽVIČKA
09. ledna 2006, 00:00

Belgický řetězec supermarketů Delhaize, který v České republice provozuje síť obchodů Delvita, zahájil nový rok cenovou válkou s konkurencí o udržení pozice na belgickém trhu. Generální ředitel pobočky pro střední a západní Evropu Arthur Goethals oznámil, že firma sníží ceny u 1000 produktů.

Řetězec, který je aktivní také v Severní Americe a Asii, bojuje na trhu v Belgii o podíl s hypermarkety Carrefour, supermarkety GB a diskontní firmou Colruyt. „Každý týden vypočítáváme naše ceny na základě záznamu o cenách v obchodech našich konkurentů,“ prohlásil Goethals. Dodal, že firma bude pokračovat v úpravě cen i v budoucnosti, pokud bude mít dojem, že je to třeba učinit, aby nabídla zákazníkům příznivou cenu.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít