Řetězec Delhaize začal nový rok cenovou válkou

09. ledna 2006, 00:00 - PŘEMYSL HOUŽVIČKA
09. ledna 2006, 00:00

Belgický řetězec supermarketů Delhaize, který v České republice provozuje síť obchodů Delvita, zahájil nový rok cenovou válkou s konkurencí o udržení pozice na belgickém trhu. Generální ředitel pobočky pro střední a západní Evropu Arthur Goethals oznámil, že firma sníží ceny u 1000 produktů.

Řetězec, který je aktivní také v Severní Americe a Asii, bojuje na trhu v Belgii o podíl s hypermarkety Carrefour, supermarkety GB a diskontní firmou Colruyt. „Každý týden vypočítáváme naše ceny na základě záznamu o cenách v obchodech našich konkurentů,“ prohlásil Goethals. Dodal, že firma bude pokračovat v úpravě cen i v budoucnosti, pokud bude mít dojem, že je to třeba učinit, aby nabídla zákazníkům příznivou cenu.

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče