Řetězec Aldi učinil další krok na český trh

17. prosince 2007, 00:00 - Karel Janků
17. prosince 2007, 00:00

Německý diskontní řetězec Aldi učinil další krok signalizující jeho zájem o vstup na český trh. Společnost Aldi v létě v Plzni založila dceřinou firmu Aldi Czechia a nyní má v Česku na své jméno zaregistrovánu i internetovou doménu www.aldi.cz.

O příchodu dravého diskontního řetězce Aldi na český trh, který by ještě více zostřil konkurenční boj obchodníků, spekulují odborníci již dlouho. „Máme od některých developerů informace, že zástupci Aldi se již v Česku začali zajímat o volné pozemky vhodné pro stavbu prodejen,“ řekl člen vedení jednoho z velkých obchodních řetězců, který v Česku působí několik let.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče