Řetězce sázejí na privátní značky

23. června 2008, 00:00 - Ivo Čermák
23. června 2008, 00:00

Obchodní řetězce letos rozšiřují nabídku výrobků, které prodávají pod vlastní privátní značkou a levněji než značkové zboží.

Zatímco v roce 2006 byl v Česku pod privátní značkou bez výrazného uvedení výrobce každý pátý produkt, loni už podíl značek vyrobených speciálně pro obchodní řetězce vzrostl na 27 procent. Za západní Evropou však Česko stále zaostává.

Například společnost Ahold, která v Česku provozuje zhruba tři stovky hypermarketů Hypernova a supermarketů Albert, do konce letošního roku rozšíří sortiment vlastní značky Albert Quality o dalších 400 položek. Nyní jich Ahold má zhruba pět stovek. „Hlavním cílem zůstává i nadále rozšiřovat tento sortiment,“ říká Jolana Goldmannová ze společnosti Ahold Czech Republic.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče