Řetězce sázejí na privátní značky

23. června 2008, 00:00 - Ivo Čermák
23. června 2008, 00:00

Obchodní řetězce letos rozšiřují nabídku výrobků, které prodávají pod vlastní privátní značkou a levněji než značkové zboží.

Zatímco v roce 2006 byl v Česku pod privátní značkou bez výrazného uvedení výrobce každý pátý produkt, loni už podíl značek vyrobených speciálně pro obchodní řetězce vzrostl na 27 procent. Za západní Evropou však Česko stále zaostává.

Například společnost Ahold, která v Česku provozuje zhruba tři stovky hypermarketů Hypernova a supermarketů Albert, do konce letošního roku rozšíří sortiment vlastní značky Albert Quality o dalších 400 položek. Nyní jich Ahold má zhruba pět stovek. „Hlavním cílem zůstává i nadále rozšiřovat tento sortiment,“ říká Jolana Goldmannová ze společnosti Ahold Czech Republic.

Mohlo by vás zajímat

Finance
Šéf mi čte e-maily. Je to v pořádku?
Dá se pracovat s invalidním důchodem? Jde to, ale...
Zaměstnávání a brigády mladistvých a jejich pracovní podmínky podle zákoníku práce
Silná Evropa je podle Merkelové pro USA výhodná
500 korun navíc pro rodinu s dětmi od července 2017?
Auta
Policie konečně dovolila hasičům zveřejnit fotky z nehody…
Test ojetiny: Volkswagen Golf VII je skvělý, ale dieselu bychom se vyhnuli
Kvíz na pátek: Poznáte, kterým autům patří tyto interiéry?
Audi S5 Cabriolet se přiblížilo k RS 5. Může za to Hans-Jürgen Abt
Toyota Yaris GRMN zní hodně naštvaně. Na český trh dorazí začátkem příštího roku
Technologie
Aprílová GeForce GTX do USB skutečně existuje. Nvidia omezenou sérii rozdá
Google po letech ustoupil. Nebude číst vaše e-maily kvůli reklamě
Nvidia GeForce GT 1030 – jak se hraje na grafice za 2000 Kč (uživatelská recenze)
Cnews FM: Zneužívá Microsoft monopolní postavení vůči výrobcům antivirů? [podcast]
Je v pořádku, když vám šéf čte e-maily?
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít