Řetězce sázejí na privátní značky

23. června 2008, 00:00 - Ivo Čermák
23. června 2008, 00:00

Obchodní řetězce letos rozšiřují nabídku výrobků, které prodávají pod vlastní privátní značkou a levněji než značkové zboží.

Zatímco v roce 2006 byl v Česku pod privátní značkou bez výrazného uvedení výrobce každý pátý produkt, loni už podíl značek vyrobených speciálně pro obchodní řetězce vzrostl na 27 procent. Za západní Evropou však Česko stále zaostává.

Například společnost Ahold, která v Česku provozuje zhruba tři stovky hypermarketů Hypernova a supermarketů Albert, do konce letošního roku rozšíří sortiment vlastní značky Albert Quality o dalších 400 položek. Nyní jich Ahold má zhruba pět stovek. „Hlavním cílem zůstává i nadále rozšiřovat tento sortiment,“ říká Jolana Goldmannová ze společnosti Ahold Czech Republic.

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče