RETAIL SUMMIT 2011: Měsíc před akcí registrováno 500 lidí

20. ledna 2011, 11:50 - Profit, TZ
20. ledna 2011, 11:50

Největší setkání klíčových hráčů středoevropského obchodního trhu se ve svém 17. ročníku setkává s opravdu mimořádným zájmem o účast. Měsíc před summitem se na něj již zaregistrovalo téměř 500 delegátů. V plné míře se tak potvrzuje hypotéza organizátorů o tom, že zaměření programu na téma inovací, včetně změn podnikatelských strategií a obchodních modelů je v této době velmi potřebné.

Foto: Retail summit

Mnohé firmy vysílají na summit konaný 1. a 2. 2. 2011 v TOP Hotelu Praha celé management týmy, aby měly své zástupce v jednotlivých paralelních diskusích pokrývajících různá horká témata. Mezi firmy s mimořádně četnou účastí svých zástupců patří společnosti Budějovický Budvar, Coca-Cola, dm drogeriemarkt, Emco, Globus, Huhtamaki ČR, Kaufland, Kik Textil a Non-Food, Plzeňský Prazdroj, Povltavské mlékárny, Rossmann, SPAR, Tesco Stores, Vitana a v neposlední řadě česká i slovenská spotřební družstva. Registrace účasti potvrzuje vyvážený zájem jak ze strany obchodníků (řetězců i nezávislých), tak od výrobců. Mezi dalšími registrovanými jsou zástupci společností Ahold, Alimpex, Boneco, Carrier chladící technika, C.S. Cargo, Cetelem, Corax, Čepos, Enapo Obchodní, General Bottlers, Hervis, Hopi, Hűgli Food, IKEA, Karlovarská Korunní, Kasa CZ, Kimberly-Clark, Kofola, Kostelecké uzeniny, Machland, MAKRO Cash and Carry ČR, Maloobchodní síť BRNĚNKA, Meggle, Mlékárna Valašské Meziříčí, MP Krásno, Nestlé, OBI, Peal, Penam, Penny Market, Poděbradka, Podravka-Lagris, Procter&Gamble, Red Bull, Rosa Market, Sconto, Spak Foods, Stock Plzeň - Božkov, TetraPak, TPK, United Bakeries, Váhala či Walmark.

Na základě dosavadního průběhu registrace lze opětovně očekávat účast v řádu osmi stovek delegátů. V programu vystoupí zhruba stovka řečníků a panelistů – reprezentantů nejúspěšnějších obchodníků a jejich dodavatelů, zástupců vlády i expertů. Ústřední motto Retail Summitu 2011 „Innovate or Die!“ si vzali mnozí řečníci a partneři za své, a tak konferenční příspěvky i komerční prezentace budou bezpochyby přehlídkou těch nejzajímavějších inovací, kterými náš trh disponuje. Bližší informace o programu summitu i on-line registrace jsou k dispozici na www.retail21.cz.

Základní údaje o Retail Summitu 2011

Retail Summit 2011, připravený Svazem obchodu a cestovního ruchu ČR, VŠE Praha a společností Blue Events, navazuje na předchozích úspěšných 16 ročníků tradiční konference o rozvoji obchodu. Loňského ročníku 2010 se zúčastnil unikátně vysoký počet - více než 850 delegátů – sestávajících ze zástupců obchodu (30 % účastníků), výroby spotřebního zboží (28 %), dodavatelů informačních a komunikačních technologií, dalších služeb pro maloobchod (18 %), reprezentantů ostatních sektorů – orgánů státní správy, médií, bank, škol a expertních institucí.

Summit se koná díky podpoře několika desítek firem a institucí. Zvláštní poděkování organizátorů patří platinovým partnerům – společnostem Poštovní spořitelna (součást ČSOB), Plzeňský Prazdroj a Telefónica O2.

Mohlo by vás zajímat

Finance
Kde vám zítra za vysvědčení dají slevu nebo dárek?
Kolik si koupíte za 1000 Kč na dovolené v Turecku nebo v Chorvatsku?
10 věcí, které by měl OSVČ znát o placení zdravotního pojištění
Hypotéky jsou více regulované a dražší, přesto zájem o ně roste
Co je třeba mít při silniční kontrole u sebe, abyste nedostali pokutu?
Auta
Pět lákavých ojetin, které vás ale nechají někde stát
Opel začal přijímat objednávky na Insignii Country Tourer a Exclusive. Český trh si ještě počká
BMW X5 M a X6 M přicházejí v absolutně černé edici Black Fire
Lada ukázala sériovou Vestu SW a Vestu Cross. Nová kombi vypadají opravdu dobře
Mapy.cz potkala největší změna za 10 let. Takhle teď vypadají
Technologie
Virtuál Kaktus zruší FB zdarma i zpomalené surfování. Data ale budou levnější
Další grafiky s čipy Vega: Radeon Pro WX 9100 a možná první nález Vegy 11 s HBM2
Google News po letech v novém. Zpřehledňuje orientaci v obsahu členěním do karet
Microsoft uvolnil dávku oprav pro Windows, které se někteří smí vyhnout
Další kousek skládačky. Amazon spustil český Markeplace
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít