Reklamy na šaty, které dělají člověka

26. listopadu 2007, 00:00 - Pavel Sobek
26. listopadu 2007, 00:00

Nemusíte čekat na štěstí v hadrech. Zvlášť když se vás reklamní tvůrci z celého světa snaží zaujmout a prodat vám značku, na které pracují.

**Nemusíte čekat na štěstí v hadrech. Zvlášť když se vás reklamní tvůrci z celého světa snaží zaujmout a prodat vám značku, na které pracují.

O globálním oteplování a klimatických změnách už mluví opravdu každý. Značka Diesel se na ně dokonce i připravila. Proto vám to bude na náměstí sv. Marka v jejím oblečení slušet i mezi hejny papoušků. Agentura Marcel Paříž.

Jak se obujete, tak si půjdete. Boty jsou totiž vaší vizitkou. A u Converse to platí dvojnásob. V téhle značce se klidně můžete i ženit nebo vdávat. Kolik pracovníků agentury JWT Waršava si v těchto botách řeklo své ano, se do uzávěrky nepodařilo zjistit.

S podprsenkou Wonderbra budete středem zájmu. Pokud by někdo fotil poradu, na které mluvíte, a nastavil delší čas expozice, vaši hypnotizovaní kolegové na ní budou stejně ostří. Stejně jako myšky, které při pohledu na kobru zkamení. Reklamu cvakla Saatchi & Saatchi Singapur.

Stará dobrá ruční práce. Dokonce na 101 %. A kde jinde takový přístup k výrobě obuvi v dnešní době plné věcí spíchnutých čínskou rychlou jehlou čekat než v Paříži? Agentura JWT, také z města módy.

Stvořit značku je opravdové umění. Koho by před touhle kampaní napadlo, že žabky Havaianas budou kultovní záležitostí. Chytrá a jednoduchá, ale krásná grafika. Motýli i kytky z plážových žabek z dílny ALMAPBBDO, Sao Paulo.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče