Reklamy na šaty, které dělají člověka

26. listopadu 2007, 00:00 - Pavel Sobek
26. listopadu 2007, 00:00

Nemusíte čekat na štěstí v hadrech. Zvlášť když se vás reklamní tvůrci z celého světa snaží zaujmout a prodat vám značku, na které pracují.

**Nemusíte čekat na štěstí v hadrech. Zvlášť když se vás reklamní tvůrci z celého světa snaží zaujmout a prodat vám značku, na které pracují.

O globálním oteplování a klimatických změnách už mluví opravdu každý. Značka Diesel se na ně dokonce i připravila. Proto vám to bude na náměstí sv. Marka v jejím oblečení slušet i mezi hejny papoušků. Agentura Marcel Paříž.

Jak se obujete, tak si půjdete. Boty jsou totiž vaší vizitkou. A u Converse to platí dvojnásob. V téhle značce se klidně můžete i ženit nebo vdávat. Kolik pracovníků agentury JWT Waršava si v těchto botách řeklo své ano, se do uzávěrky nepodařilo zjistit.

S podprsenkou Wonderbra budete středem zájmu. Pokud by někdo fotil poradu, na které mluvíte, a nastavil delší čas expozice, vaši hypnotizovaní kolegové na ní budou stejně ostří. Stejně jako myšky, které při pohledu na kobru zkamení. Reklamu cvakla Saatchi & Saatchi Singapur.

Stará dobrá ruční práce. Dokonce na 101 %. A kde jinde takový přístup k výrobě obuvi v dnešní době plné věcí spíchnutých čínskou rychlou jehlou čekat než v Paříži? Agentura JWT, také z města módy.

Stvořit značku je opravdové umění. Koho by před touhle kampaní napadlo, že žabky Havaianas budou kultovní záležitostí. Chytrá a jednoduchá, ale krásná grafika. Motýli i kytky z plážových žabek z dílny ALMAPBBDO, Sao Paulo.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít