Reklamu prý ovládli „krásní mladí lidé“

20. listopadu 2006, 00:00 - (ph), Přemysl Houžvička
20. listopadu 2006, 00:00

Reklamy v médiích jsou posedlé mládím. Vyplývá to z internetové studie společnosti ACNielsen. Zákazníci z celého světa se podle výsledků průzkumu domnívají, že koupi produktu v současnosti propagují zejména „krásní mladí lidé“. Tuzemští respondenti tento názor zastávají nejméně ze středoevropských zemí.

Reklamy v médiích jsou posedlé mládím. Vyplývá to z internetové studie společnosti ACNielsen. Zákazníci z celého světa se podle výsledků průzkumu domnívají, že koupi produktu v současnosti propagují zejména „krásní mladí lidé“.

Tuzemští respondenti tento názor zastávají nejméně ze středoevropských zemí. Zatímco v České republice s ním souhlasí 63 procent dotázaných, v Polsku a Maďarsku to je osm lidí z deseti. Celosvětový průměr činí 77 procent. Opačný postoj zaujímají nejvíce Japonci (48 procent lidí). Na druhém místě jsou Francouzi (40 procent) a na třetím Belgičané.

Rozdíly jsou i mezi oběma pohlavími. Globálně názor o „posedlosti“ zastává 79 procent žen, mezi muži je podpora tohoto tvrzení o devět procentních bodů nižší.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče