Reklamu potravin obstarají BBK a Bolider

07. července 2004, 00:00 - PETR HAVEL
07. července 2004, 00:00

PROPAGACE ČESKÉHO JÍDLA Státní propagaci českých potravin obstarají agentury BBK Advertising a Bolider. Zemědělský intervenční fond má ještě své další reklamní aktivity.

PROPAGACE ČESKÉHO JÍDLA

Státní propagaci českých potravin obstarají agentury BBK Advertising a Bolider. Zemědělský intervenční fond má ještě své další reklamní aktivity.

Celkem dvě stovky milionů korun je pro zbytek letoška a příští rok vyčleněno na podporu propagace potravin domácího původu. Vítězem veřejného výběrového řízení této státní zakázky se stalo sdružení agentur BBK Advertising a Bolider. První prezentační a propagační akce hodlá BBK rozjet v září. „Záleží na tom, kdy bude podepsána smlouva s vyhlašovatelem soutěže Státním zemědělským intervenčním fondem,“ podotýká šéf BBK Ondřej Obluk.

JEŠTĚ JE MOŽNÉ ODVOLÁNÍ

Vítězství BBK není ještě stoprocentní. „Termín zahájení prvních propagačních akcí je do určité míry předurčen zákonnými lhůtami. Podle zákona o veřejných zakázkách má každý neúspěšný účastník možnost odvolat se do deseti dnů od obdržení rozhodnutí o výsledcích soutěže k řediteli intervenčního fondu. V případě, že se nikdo neodvolá, lze po uplynutí této lhůty uzavřít s vítězem smlouvu a zahájit propagační akce,“ konstatuje tisková mluvčí fondu Jitka Sluková. Případný stěžovatel se může navíc ještě podle mluvčí odvolat k Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže. V takovém případě nelze až do finálního rozhodnutí úřadu považovat veřejnou obchodní soutěž za uzavřenou.

KOMORA SPĚCHÁ Podle prezidenta Potravinářské komory Jaroslava Camplíka by bylo zapotřebí, aby byla systémová propagace tuzemských potravin zahájena co nejdříve. „Čekáme na harmonogram akcí alespoň do konce letošního roku, máme předjednány prezentace v obchodních řetězcích, prezentaci tuzemské produkce v Rakousku a další akce. Všechno nemusí dělat agentura, řadu zejména rutinních činností může dělat přímo Státní zemědělský intervenční fond,“ myslí si Camplík. Vítěznou agenturu nezná, zatím ani nedošlo k žádnému vzájemnému kontaktu. BBK nicméně s konzultacemi s P otravinářskou komorou zejména v odborné rovině podle Obluka počítá, hlavním partnerem je ale podle jeho slov fond. VLASTNÍ MARKETING FONDU**

Současná klientela BBK se rekrutuje zejména z oblasti finančních služeb. „V minulosti jsme ale pracovali i pro klienty z potravinářství, podíleli jsme se také na některých státních zakázkách, jako byl například vstup České republiky do Evropské unie,“ konstatuje Obluk. Podle Slukové má marketingový odbor fondu vlastní plán aktivit, do kterých lze vítězné sdružení agentur ihned po uzavření smlouvy zapojit. „Z chystaných aktivit, které nejsou přímo reklamního charakteru, lze jmenovat například spolupráci na televizních seriálech o domácích potravinách, přípravu katalogu výrobků oceněných národní značkou KlasA a katalogu bioproduktů nebo spolupráci na průvodci regionálními specialitami. Počítáme i s jednou velkou kontraktační akcí, kterou bychom rádi uspořádali ve spolupráci s P otravinářskou a Agrární komorou pro centrum některého z velkých obchodních řetězců,“ uvádí Jitka Sluková.

Prezident Potravinářské komory Jaroslav Camplík. foto: ČTK

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Státní dluh USA, Činy, Ruska a dalších zemí. Kolik dluží domácnosti a firmy?
O prázdninách projedete méně. Benzín i nafta pořád zlevňují
Zákaz kožešinových farem ročně ušetří život více jak 20 000 zvířat, ale senátoři ho nepodpořili
Hypotéky 2017: Regulace má za důsledek unifikaci hypoték
OECD: Jak vysoké je maximální zdanění na straně zaměstnance?
Auta
Evora GT430 je nejvýkonnější silniční Lotus v historii. Za…
Skupina VW dodala v prvním pololetí zákazníkům přes pět milionů aut
Opel Insignia GSi má motor 2.0 T a je o 160 kg lehčí než OPC
Podívejte se na vzácné snímky exkluzivních aut ze sbírky brunejského sultána
Tři generace BMW 5 ve srovnání ojetin: E39 vs. E60 vs. F10
Technologie
S Googlem do vesmíru. Do Street View přidal záběry z ISS
Až do zítřka zdarma. Stahujte akční pecku Shadow Warrior
RAM letos zdraží o rekordních 60 %, paměti Flash o třetinu. Příští rok je možné zlepšení
Ataribox se odhaluje. Máme první obrázky i nástin toho, co od konzole čekat
Spousta „interaktivních seriálů“ za pakatel. Humble Bundle má v akci hry od Telltale
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít