Reklamní trh se kvůli krizi zúžil, kromě internetu

19. května 2009, 00:00 - bay, ČTK
19. května 2009, 00:00

Objem tuzemského reklamního trhu se v důsledku hospodářské krize snížil asi o pětinu. Reklama na internetu však nadále roste.

Autor: Jakub Stadler

Největší pokles podle Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace (AČRA M.K.) zaznamenaly agentury u televizní reklamy a ve výstavnictví. Firmy totiž většinou vyčkávají a snižují investice do reklamy, i když některé naopak chtějí z potíží vybřednout právě zvýšenou reklamou. Reklamní agentury snižují náklady a propouštějí, hromadné zániky firem však zatím nehrozí.

S poklesem zájmu se potýká výstavnictví, například největší hráč na domácím trhu Veletrhy Brno letos očekává propad tržeb o desetinu a o 15 procent již snížil počet zaměstnanců.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

Hry pro příležitostné hráče