Reklama v zájmu ekologie a charity

11. února 2008, 00:00 - Richard Axell
11. února 2008, 00:00

Zajímavé reklamy si neplatí pouze soukromý sektor. I v takzvaně veřejném zájmu mohou vznikat unikátní, šokující nebo prostě jen vtipná dílka.

Zvířata nejsou klauni

Že ani v Portugalsku nejsou přehlížena práva zvířat, nás přesvědčuje série printů „Zvířata nejsou klauni“. Tu iniciovala Portugalská liga za práva zvířat v režii Iva Purvise z agentury Partners Lisboa.

Kratší sprcha může záchránit životy

Brazilská pobočka sítě DDB se postarala o dvojsmysl poukazující na rizika spojená s plýtváním přírodními zdroji.

Nechutné, že?

Mezinárodní federace proti lovu velryb ve spolupráci s australskými agenturami Republic of Everyone a Happy Soldiers připravila šokující reklamu postavenou na kombinaci plakátu se skutečnými vnitřnostmi.

Je čas vykastrovat vašeho pejska

Vtipná metafora ilustrující běžný problém pejskaře a jeho nevykastrovaného čtyřnohého miláčka pocházi z dílny Hor Yew Ponga ze Saatchi & Saatchi Malaysia.

Nemám nic, nemám nikoho

Ale mám směr (v originále focus). Pomozte, prosím, Focus Ireland pomáhat lidem jako jsem já. Focus Ireland je charitativní organizace, která pomáhá lidem bez domova.

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče