Reklama v zájmu ekologie a charity

11. února 2008, 00:00 - Richard Axell
11. února 2008, 00:00

Zajímavé reklamy si neplatí pouze soukromý sektor. I v takzvaně veřejném zájmu mohou vznikat unikátní, šokující nebo prostě jen vtipná dílka.

Zvířata nejsou klauni

Že ani v Portugalsku nejsou přehlížena práva zvířat, nás přesvědčuje série printů „Zvířata nejsou klauni“. Tu iniciovala Portugalská liga za práva zvířat v režii Iva Purvise z agentury Partners Lisboa.

Kratší sprcha může záchránit životy

Brazilská pobočka sítě DDB se postarala o dvojsmysl poukazující na rizika spojená s plýtváním přírodními zdroji.

Nechutné, že?

Mezinárodní federace proti lovu velryb ve spolupráci s australskými agenturami Republic of Everyone a Happy Soldiers připravila šokující reklamu postavenou na kombinaci plakátu se skutečnými vnitřnostmi.

Je čas vykastrovat vašeho pejska

Vtipná metafora ilustrující běžný problém pejskaře a jeho nevykastrovaného čtyřnohého miláčka pocházi z dílny Hor Yew Ponga ze Saatchi & Saatchi Malaysia.

Nemám nic, nemám nikoho

Ale mám směr (v originále focus). Pomozte, prosím, Focus Ireland pomáhat lidem jako jsem já. Focus Ireland je charitativní organizace, která pomáhá lidem bez domova.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít