Reklama na hypotéky byla neetická

13. prosince 2004, 00:00 - admin
13. prosince 2004, 00:00

Živnostenská banka a Česká spořitelna použily neetické prvky v reklamě na hypotéky. Uvedl to prezident Rady pro reklamu Radek Pokorný. Spořitelna v reklamě nabízela roční úrok 3,49 procenta »pro každého« a Živnobanka sazbu tři procenta »pro všechny«.

„Pokud říkám, že nějaká sazba je pro všechny, tak musí být skutečně pro každého zájemce o tuto službu,“ uvedl Pokorný. „Na naší reklamě na hypoteční úvěry nevidíme nic neetického,“ sdělil manažer Živnostenské banky Ivo Polišenský. Rovněž Česká spořitelna se proti termínu „neetická reklama“ ohradila.

Mohlo by vás zajímat

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

Hry pro příležitostné hráče