Reklama na hypotéky byla neetická

13. prosince 2004, 00:00 - admin
13. prosince 2004, 00:00

Živnostenská banka a Česká spořitelna použily neetické prvky v reklamě na hypotéky. Uvedl to prezident Rady pro reklamu Radek Pokorný. Spořitelna v reklamě nabízela roční úrok 3,49 procenta »pro každého« a Živnobanka sazbu tři procenta »pro všechny«.

„Pokud říkám, že nějaká sazba je pro všechny, tak musí být skutečně pro každého zájemce o tuto službu,“ uvedl Pokorný. „Na naší reklamě na hypoteční úvěry nevidíme nic neetického,“ sdělil manažer Živnostenské banky Ivo Polišenský. Rovněž Česká spořitelna se proti termínu „neetická reklama“ ohradila.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít