Reklama na hypotéky byla neetická

13. prosince 2004, 00:00 - admin
13. prosince 2004, 00:00

Živnostenská banka a Česká spořitelna použily neetické prvky v reklamě na hypotéky. Uvedl to prezident Rady pro reklamu Radek Pokorný. Spořitelna v reklamě nabízela roční úrok 3,49 procenta »pro každého« a Živnobanka sazbu tři procenta »pro všechny«.

„Pokud říkám, že nějaká sazba je pro všechny, tak musí být skutečně pro každého zájemce o tuto službu,“ uvedl Pokorný. „Na naší reklamě na hypoteční úvěry nevidíme nic neetického,“ sdělil manažer Živnostenské banky Ivo Polišenský. Rovněž Česká spořitelna se proti termínu „neetická reklama“ ohradila.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče