Reklama jako živá

15. října 2007, 00:00 - Iva Macků
15. října 2007, 00:00

Pro dnešní díl našeho nového seriálu jsme vybrali reklamy, zobrazující zvířata. Ať už živá, neživá či symbolicky ztvárněná.

Svět reklamy Pro dnešní díl našeho nového seriálu jsme vybrali reklamy, zobrazující zvířata. Ať už živá, neživá či symbolicky ztvárněná

Silný jako panter. Díky pracímu prostředku Henkel Perlana černá barva vašeho oblečení přežije. Jedním slovem přesvědčivé a krásné. Od agentury BBDO D’Adda Lorenzini Vigorelli z Itálie.

Načesaný lvíček. Vlasový styling Timotei zkrotí hřívu komukoliv. Reklama, která nekomplikovanou cestou prostě vzbuzuje úsměv, pochází z pařížské dílny agentury JWT.

Fuj, tady někomu smrdí nohy. Aby reklama na mast, která vás zbaví odpudivého puchu nohou, fungovala, musí být sama trochu odpudivá. Vytvořila agentura DM9-JaymeSyfu z Filipín.

Dejte pozor na to, kam položíte svou čokoládovou tyčinku Lion od Nestlé. Ještě více než samotný nápad se nám líbí vizuální provedení. Uklidňující barvy a prostředí v kontrastu s dramatem, které se na místě odehrálo. Od agentury JWT z Dubaje.

Zachraňme velryby společně. Silný vizuál, který jednoduše a bez zbytečného citového vydírání upozorňuje na problém lovení velryb v Japonsku. Agentura OgilvyOne z Indonésie.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče