Reklama jako živá

15. října 2007, 00:00 - Iva Macků
15. října 2007, 00:00

Pro dnešní díl našeho nového seriálu jsme vybrali reklamy, zobrazující zvířata. Ať už živá, neživá či symbolicky ztvárněná.

Svět reklamy Pro dnešní díl našeho nového seriálu jsme vybrali reklamy, zobrazující zvířata. Ať už živá, neživá či symbolicky ztvárněná

Silný jako panter. Díky pracímu prostředku Henkel Perlana černá barva vašeho oblečení přežije. Jedním slovem přesvědčivé a krásné. Od agentury BBDO D’Adda Lorenzini Vigorelli z Itálie.

Načesaný lvíček. Vlasový styling Timotei zkrotí hřívu komukoliv. Reklama, která nekomplikovanou cestou prostě vzbuzuje úsměv, pochází z pařížské dílny agentury JWT.

Fuj, tady někomu smrdí nohy. Aby reklama na mast, která vás zbaví odpudivého puchu nohou, fungovala, musí být sama trochu odpudivá. Vytvořila agentura DM9-JaymeSyfu z Filipín.

Dejte pozor na to, kam položíte svou čokoládovou tyčinku Lion od Nestlé. Ještě více než samotný nápad se nám líbí vizuální provedení. Uklidňující barvy a prostředí v kontrastu s dramatem, které se na místě odehrálo. Od agentury JWT z Dubaje.

Zachraňme velryby společně. Silný vizuál, který jednoduše a bez zbytečného citového vydírání upozorňuje na problém lovení velryb v Japonsku. Agentura OgilvyOne z Indonésie.

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče