Reklama - Jak dělat reklamu Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš

07. července 2003, 00:00 - admin
07. července 2003, 00:00

Profit knižní tipAutoři publikace Reklama (s podtitulem Jak dělat reklamu), Jitka Vysekalová a Jiří Mikeš, jsou renomovaní odborníci s bohatými zkušenostmi z praxe. Již to samo o sobě naznačuje, že brožura není jen suchopárným teoretickým výkladem, ale je živým obrazem problematiky reklamy, který vychází z praxe.

Profit knižní tip

Autoři publikace Reklama (s podtitulem Jak dělat reklamu), Jitka Vysekalová a Jiří Mikeš, jsou renomovaní odborníci s bohatými zkušenostmi z praxe. Již to samo o sobě naznačuje, že brožura není jen suchopárným teoretickým výkladem, ale je živým obrazem problematiky reklamy, který vychází z praxe. V úvodu knížky autoři proklamují, že je určena především těm, kteří chtějí získat rychlý přehled, jak se reklama „dělá“ a jak ji vytvořit tak, aby se stala dobrým pomocníkem při prodeji i nákupu, tedy výrobcům, obchodníkům i zákazníkům, začátečníkům i pokročilým - všem, kdo s reklamou mají co do činění či je tento fenomén prostě jen zajímá. Přínosná může být malým a středním podnikům, které sice nemají peněz na propagaci a reklamu nazbyt, ale uvědomují si, že zcela bez reklamy se dlouhodobě obejít nelze a také že je to záležitost, kterou je třeba svěřit do rukou odborníkům. Tato knížka jim mimo jiné pomůže při výběru a jednání s agenturou. Pomůže jim také v přístupu k jejich firemní reklamě, co vše je třeba udělat a co by měla samotné reklamní kampani předcházet. Toto zaměření ostatně naznačují již jednotlivé kapitoly: jak připravit reklamní kampaň, jak vytvořit tu „správnou“ reklamu, jak reklama působí - efektivní reklama, jak si vybrat správnou agenturu. Kniha vychází v edici Poradce pro praxi.

Nakladatelství Grada, 2003, 122 stran

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít