Menu Zavřít

Reklama - Jak dělat reklamu Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš

7. 7. 2003
Autor: Euro.cz

Profit knižní tipAutoři publikace Reklama (s podtitulem Jak dělat reklamu), Jitka Vysekalová a Jiří Mikeš, jsou renomovaní odborníci s bohatými zkušenostmi z praxe. Již to samo o sobě naznačuje, že brožura není jen suchopárným teoretickým výkladem, ale je živým obrazem problematiky reklamy, který vychází z praxe.

Profit knižní tip

BRAND24

Autoři publikace Reklama (s podtitulem Jak dělat reklamu), Jitka Vysekalová a Jiří Mikeš, jsou renomovaní odborníci s bohatými zkušenostmi z praxe. Již to samo o sobě naznačuje, že brožura není jen suchopárným teoretickým výkladem, ale je živým obrazem problematiky reklamy, který vychází z praxe. V úvodu knížky autoři proklamují, že je určena především těm, kteří chtějí získat rychlý přehled, jak se reklama „dělá“ a jak ji vytvořit tak, aby se stala dobrým pomocníkem při prodeji i nákupu, tedy výrobcům, obchodníkům i zákazníkům, začátečníkům i pokročilým - všem, kdo s reklamou mají co do činění či je tento fenomén prostě jen zajímá. Přínosná může být malým a středním podnikům, které sice nemají peněz na propagaci a reklamu nazbyt, ale uvědomují si, že zcela bez reklamy se dlouhodobě obejít nelze a také že je to záležitost, kterou je třeba svěřit do rukou odborníkům. Tato knížka jim mimo jiné pomůže při výběru a jednání s agenturou. Pomůže jim také v přístupu k jejich firemní reklamě, co vše je třeba udělat a co by měla samotné reklamní kampani předcházet. Toto zaměření ostatně naznačují již jednotlivé kapitoly: jak připravit reklamní kampaň, jak vytvořit tu „správnou“ reklamu, jak reklama působí - efektivní reklama, jak si vybrat správnou agenturu. Kniha vychází v edici Poradce pro praxi.

Nakladatelství Grada, 2003, 122 stran

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).