Reklama a humor

22. září 2003, 00:00 - admin
22. září 2003, 00:00

V každé zemi je možno najíti některou firmu, která provádí reklamu humorem. Ba mnohé z nich se nebojí svůj výrobek i zesměšnit. Nejlepším příkladem toho je sám "král automobilů" Ford, který sám pustil do světa velkou spoustu anekdot o starých "fordkách".

INSPIRACE Z I. REPUBLIKY

Samozřejmě, že tím přímo nezvýšil prodej svých vozů, ale vytvořil kolem nich ovzduší dobrého humoru, domáckosti a důvěry, takže jeho nové vozy šly potom na dračku. Podobnou akci provedla velká anglická kloboučnická firma Battersby, která dala do oběhu řadu plakátů a prospektů se zdařilými karikaturami všech možných typů lidí - od tuláka, kočího a šviháka - až po upjaté úředníky, státníky a šlechtice, a na každém obrázku byl nadpis: „Hleďte - i on nosí klobouk Battersby“. Reklama měla rovněž značný úspěch.

Podle časopisu Průkopník, 1936, Zlín

Mohlo by vás zajímat

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

Hry pro příležitostné hráče