Registrace na vzdělávací akci "Získejte náskok" prodlouženy

23. září 2011, 17:35 - Profit, kmb
23. září 2011, 17:35

Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR připravila v rámci Evropského týdne MSP společně s českým Googlem pětidenní vzdělávací projekt s názvem "Získejte náskok!" zaměřený na využití internetu a online nástrojů v podnikání.

 

Foto: Týden s internetem Podnikatelé a firmy se do Týdne s internetem mají šanci zaregistrovat až do 30. září a to na stránce www.tydensinternetem.cz.  Samotná kampaň Týden s internetem začne v pondělí 3. října a v celkem pěti textových i audiovizuálních lekcích, které budou zveřejňovány od pondělí do pátku, nabídne podnikatelům základní návod na to, jak si poradit s internetem v podnikání. Všichni zaregistrovaní budou kromě toho mít možnost využít speciální uživatelskou podporu v případě dotazů nebo problémů s online reklamou v systému AdWords. “Zkušenosti ze zahraničí, ale také z Česka, kde už známe mnoho úspěšných podnikatelských příběhů, potvrzují, že internet dnes dokáže malé a střední firmy posunout o velký kus kupředu,” říká Eva Svobodová, ředitelka AMSP a pokračuje: “Nezáleží na velikosti firmy ani na oboru nebo odvětví. Internet vám pomůže, ať už jste řemeslník, máte nějaký chytrý nápad, nebo chcete expandovat mimo dosavadní teritorium. A proto chceme podnikatelům ukázat, jak na to.” Kromě základů online reklamy a tvorby vlastních kampaní se podnikatelé dozví i o bezplatných analytických a statistických nástrojích, které mohou využít pro svá podnikatelská rozhodnutí a pro neustále zlepšování kvality své komunikace na internetu. Zákazníci, kteří jejich službu či výrobek na internetu budou hledat, je najdou snadněji. V rámci projektu se představí i úspěšní čeští podnikatelé z různých oblastí, kteří již internet ve prospěch svého podnikání využili. Ukáží, jak díky němu získali nové zákazníky, vytvořili online komunitu, nebo nabídli službu, která na trhu chyběla. Kurs pořádá Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR ve spolupráci s českým Googlem. Mediálním partnerem je nový Profit. David Hájek, kovář, který kovář který provádí kovářské a zámečnické práce, se v rámci studie Země internetová www.zemeinternetova.cz** (BCG ve spolupráci s českým Googlem) vyjádřil: “Kombinací spokojených zákazníků, kteří mě doporučovali dál, a internetu, kde mě našlo asi 30 % nových zákazníků, jsem získal tolik zakázek, že jsem se letos opravdu vůbec nezastavil.” Videa, v nichž se k užitečnosti internetu pro byznys vyjadřují podnikatelé, naleznete na tomto odkazu.

   

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Jak se rychle a snadno zorientovat v německých volbách
Co se v roce 2018 změní se zvýšením zdravotního pojištění pro OBZP?
Je libo hypotéka se slevou?
Konec kvót na cukr - hrozba, nebo příležitost pro naše cukrovary?
Chcete změnit zdravotní pojišťovnu? Máte čas do 30. září, jinak až za půl roku
Auta
Peugeot 208, 2008 a příbuzné Citroëny dostanou do dvou let…
Porsche 911 GT2 RS údajně zajede Nordschleife pod sedm minut
Další ukázka hlavní výhody elektromobilů v praxi. Tesla ovládla největší drag race
Kviz: Poznáte tato známá americká auta?
Chystá se další velký sportovní sedan. Lexus už brzy ukáže LS F s výkonem 600 koní
Technologie
AMD má možná kšeft od Tesly. Prý jí pomáhá vyvíjet AI procesory pro samořídící auta
Další ukázka hlavní výhody elektromobilů v praxi. Tesla ovládla největší drag race
Windows 10 Insider Preview build 16296 opravuje drobné chyby. Pozor na jazykové balíčky
Cnews FM: Náhrada za reklamy a podivné počty Microsoftu [podcast]
GPU Vega 11 by mohlo mít 2048 shaderů, AMD s ním prý chystá Radeony RX Vega 32 a 28
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít