Registrace na vzdělávací akci "Získejte náskok" prodlouženy

23. září 2011, 17:35 - Profit, kmb
23. září 2011, 17:35

Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR připravila v rámci Evropského týdne MSP společně s českým Googlem pětidenní vzdělávací projekt s názvem "Získejte náskok!" zaměřený na využití internetu a online nástrojů v podnikání.

 

Foto: Týden s internetem Podnikatelé a firmy se do Týdne s internetem mají šanci zaregistrovat až do 30. září a to na stránce www.tydensinternetem.cz.  Samotná kampaň Týden s internetem začne v pondělí 3. října a v celkem pěti textových i audiovizuálních lekcích, které budou zveřejňovány od pondělí do pátku, nabídne podnikatelům základní návod na to, jak si poradit s internetem v podnikání. Všichni zaregistrovaní budou kromě toho mít možnost využít speciální uživatelskou podporu v případě dotazů nebo problémů s online reklamou v systému AdWords. “Zkušenosti ze zahraničí, ale také z Česka, kde už známe mnoho úspěšných podnikatelských příběhů, potvrzují, že internet dnes dokáže malé a střední firmy posunout o velký kus kupředu,” říká Eva Svobodová, ředitelka AMSP a pokračuje: “Nezáleží na velikosti firmy ani na oboru nebo odvětví. Internet vám pomůže, ať už jste řemeslník, máte nějaký chytrý nápad, nebo chcete expandovat mimo dosavadní teritorium. A proto chceme podnikatelům ukázat, jak na to.” Kromě základů online reklamy a tvorby vlastních kampaní se podnikatelé dozví i o bezplatných analytických a statistických nástrojích, které mohou využít pro svá podnikatelská rozhodnutí a pro neustále zlepšování kvality své komunikace na internetu. Zákazníci, kteří jejich službu či výrobek na internetu budou hledat, je najdou snadněji. V rámci projektu se představí i úspěšní čeští podnikatelé z různých oblastí, kteří již internet ve prospěch svého podnikání využili. Ukáží, jak díky němu získali nové zákazníky, vytvořili online komunitu, nebo nabídli službu, která na trhu chyběla. Kurs pořádá Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR ve spolupráci s českým Googlem. Mediálním partnerem je nový Profit. David Hájek, kovář, který kovář který provádí kovářské a zámečnické práce, se v rámci studie Země internetová www.zemeinternetova.cz** (BCG ve spolupráci s českým Googlem) vyjádřil: “Kombinací spokojených zákazníků, kteří mě doporučovali dál, a internetu, kde mě našlo asi 30 % nových zákazníků, jsem získal tolik zakázek, že jsem se letos opravdu vůbec nezastavil.” Videa, v nichž se k užitečnosti internetu pro byznys vyjadřují podnikatelé, naleznete na tomto odkazu.

   

Mohlo by vás zajímat

Finance
Šéf mi čte e-maily. Je to v pořádku?
Dá se pracovat s invalidním důchodem? Jde to, ale...
Zaměstnávání a brigády mladistvých a jejich pracovní podmínky podle zákoníku práce
Silná Evropa je podle Merkelové pro USA výhodná
500 korun navíc pro rodinu s dětmi od července 2017?
Auta
Nové Audi A8 dostane unikátní podvozek, který reaguje na…
Nejlepším motorem roku 2017 je osmiválec Ferrari. Poprvé se volil také nejlepší elektromotor
Bugatti Chiron čeká na lepší pneumatiky. Pak zkusí překonat 450 km/h
Že jste ještě neviděli Porsche 911 GT2 RS? Nevadí, stejně už je vyprodané
Ducati Multistrada 1200 Enduro Pro má v hledáčku nejostřejší BMW GS
Technologie
Steam rozjel letní výprodeje her. Nákupní horečku mu ale překazili „hackeři“
New York Times diskuze nezruší. Hloupé komentáře bude mazat umělá inteligence
Opera 46 významně zlepšuje stabilitu a omezuje stránky na pozadí
Psaní tahem prstu funguje už i v češtině, kalkulačka umí konvertovat měny [Windows Insider]
Standard Unicode 10.0 přináší znak bitcoinu a 56 nových emoji včetně vousáče a ponožek
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít