Recese žene do sportu

15. září 2003, 00:00 - Karel Nový, auta@profit.cz
15. září 2003, 00:00

Jakoby s pokračující stagnací se světové automobilky víc a víc zachraňovaly sportovními modely, coupé, vozy s čím dál arogantnější přídí a dynamickým vnějším výrazem. Jenomže z poklesu zájmu koupěschopné poptávky nevyvedou továrny do černých čísel sporťáky, kterých se prodají desítky kusů na úspěšném trhu.

Jak tedy přemýšlejí manažeři továrních gigantů, které se uživí jedině chrlením velkosériových úspěšných modelů? Proč nepracují právě na nich? Pracují. Investují do nich. Ale opatrně. A nyní, nechtějí-li ukázat prázdné ruce nebo naleštěné pneumatiky třebas už dva roky známého modelu, přijdou se sportovním autem. Automobilku to sice nevytrhne, ale dvoutýdenní vlna zájmu a líbivé fotografie prospějí povědomí o značce.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Jak se vám zvýší splátka hypotéky při refinancování?
8 mýtů, kterým při placení sociálního pojištění nevěřte
Týkají se vás nedoplatky na daních? Pozor, exekutoři už je začali vymáhat
Budete platit daň z příjmu z prodeje nemovitosti?
Do čeho investovat, abychom ušetřili
Auta
Video: To nejlepší z Goodwood Revival 2017
Také Toyota Auris (ne)míří do terénu. Verze Freestyle přidává plasty, ale nic dalšího
Už i Hyundai přechází na uhlíková vlákna, prozrazuje nový patent
Mazda představila svou Škodu Kodiaq. Sedmimístná CX-8 ale do Evropy nemíří
Hyundai i30 N se už vyrábí. Do konce roku vznikne pouze 1450 exemplářů
Technologie
Úspěšný český export. Tyhle naše startupy bodují i v zahraničí
Z Pubtranu jsou teď Jízdní řády. Seznam kromě změny názvu přidal i nové funkce
Facebook Stories pro desktopy na dosah, propojení s Instagramem na dohled
Rozhodnuto. Protipirátská ochrana se stala součástí WWW
Microsoft tvrdí, že je Edge aktivně používán na 330 milionech zařízení každý měsíc. Je to výmysl?
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít