Recese žene do sportu

15. září 2003, 00:00 - Karel Nový, auta@profit.cz
15. září 2003, 00:00

Jakoby s pokračující stagnací se světové automobilky víc a víc zachraňovaly sportovními modely, coupé, vozy s čím dál arogantnější přídí a dynamickým vnějším výrazem. Jenomže z poklesu zájmu koupěschopné poptávky nevyvedou továrny do černých čísel sporťáky, kterých se prodají desítky kusů na úspěšném trhu.

Jak tedy přemýšlejí manažeři továrních gigantů, které se uživí jedině chrlením velkosériových úspěšných modelů? Proč nepracují právě na nich? Pracují. Investují do nich. Ale opatrně. A nyní, nechtějí-li ukázat prázdné ruce nebo naleštěné pneumatiky třebas už dva roky známého modelu, přijdou se sportovním autem. Automobilku to sice nevytrhne, ale dvoutýdenní vlna zájmu a líbivé fotografie prospějí povědomí o značce.

Mohlo by vás zajímat

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

Hry pro příležitostné hráče