Real Madrid pomáhá Siemensu

21. července 2003, 00:00 - Vladimíra Bezecná, it@profit.cz
21. července 2003, 00:00

Před rokem se Siemens jako výrobce mobilních telefonů upsal, že bude sponzorovat Real Madrid. A výsledky spojení jsou pro Siemens nečekaně dobré. Spojení dvou velkých firem totiž přineslo německému gigantu úspěch ve zvýšení prodeje - během jednoho roku vzrostl podíl na španělském trhu mobilních telefonů ze sedmnácti na 21 procento.

Narostlo také povědomí o značce. Například ve Španělsku, kde 62 ze sta respondentů zná Siemens ze sponzorování fotbalu, se povědomí o značce meziročně zvýšilo téměř dvakrát. Siemens se na trhu mobilních telefonů posunul ze třetího na druhé místo. Podporované povědomí o značce vzrostlo v Evropě z 81 na 84 procenta. I v Asii se Siemens posunul mezi nejznámější sponzory. Dobrým příkladem je Ronaldo, v jehož rodné Brazílii Siemens zaznamenal více než 60procentní nárůst podílu na trhu mobilních telefonů. Vyplácí se i sponzorování fotbalu v Číně. Jen v několika málo měsících od zahájení sponzorování čínského národního týmu a čínské fotbalové ligy se skupina Siemens mobile stala jednou z předních společností podle úrovně povědomí o sponzorech. Pozitivní vliv je také zřejmý z účasti společnosti na závodech vozů Formule 1 a technologického partnerství se stájí West McLaren Mercedes: více než 50 procent evropských fanoušků Formule 1 zná Siemens jako sponzora série těchto závodů.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče