Public relations

04. dubna 2008, 13:57 - Lukáš Novotný
04. dubna 2008, 13:57

Nescafé

Nescafé, které patří do portfolia společnosti Nestlé, posílilo své PR aktivity a začalo spolupracovat s agenturou Weber Shandwick. Ta zastupuje i další značky Nestlé, například Nescafé Dolce Gusto. Značka Nescafé letos slaví 70 let od svého vzniku. „V rámci oslav jsme připravili několik novinek. Jsme přesvědčeni, že PR agentura Weber Shandwick nám pomůže k tomu, aby se o nich naši zákazníci dozvěděli co nejvíce,“ říká Hana Chybová, marketingová manažerka značky Nescafé.

Mohlo by vás zajímat

Finance
Šéf mi čte e-maily. Je to v pořádku?
Dá se pracovat s invalidním důchodem? Jde to, ale...
Zaměstnávání a brigády mladistvých a jejich pracovní podmínky podle zákoníku práce
Silná Evropa je podle Merkelové pro USA výhodná
500 korun navíc pro rodinu s dětmi od července 2017?
Auta
Policie konečně dovolila hasičům zveřejnit fotky z nehody…
Test ojetiny: Volkswagen Golf VII je skvělý, ale dieselu bychom se vyhnuli
Kvíz na pátek: Poznáte, kterým autům patří tyto interiéry?
Audi S5 Cabriolet se přiblížilo k RS 5. Může za to Hans-Jürgen Abt
Toyota Yaris GRMN zní hodně naštvaně. Na český trh dorazí začátkem příštího roku
Technologie
Asus uvádí levnější 10Gb/s síťovku. XG-C100C stojí pod tři tisíce a umí i 2,5/5,0Gb režim
Sega vdechne život starým hrám. Na mobilech zdarma vydala Sonica a další pecky
Vědci vymysleli další způsob, jak udělat foťák tenký jako papír
Seznam zruší legendární mapy. Ale ne ty, které myslíte
Tahle zahnutá výloha je ve skutečnosti obří flexibilní OLED panel od LG
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít