Public relations

04. dubna 2008, 13:57 - Lukáš Novotný
04. dubna 2008, 13:57

Nescafé

Nescafé, které patří do portfolia společnosti Nestlé, posílilo své PR aktivity a začalo spolupracovat s agenturou Weber Shandwick. Ta zastupuje i další značky Nestlé, například Nescafé Dolce Gusto. Značka Nescafé letos slaví 70 let od svého vzniku. „V rámci oslav jsme připravili několik novinek. Jsme přesvědčeni, že PR agentura Weber Shandwick nám pomůže k tomu, aby se o nich naši zákazníci dozvěděli co nejvíce,“ říká Hana Chybová, marketingová manažerka značky Nescafé.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít