Psychologie reklamy

23. února 2004, 00:00 - admin
23. února 2004, 00:00

KNIŽNÍ TIP S rozvojem tržního hospodářství zájem o téma reklama roste, ale většina přístupů k marketingovým komunikacím je založena na ekonomickém pojetí. Proto si autorky této knížky myslí, že by jejich psychologický pohled na reklamu mohl být zajímavý i pro ekonomy, kteří chtějí vidět věci a lidi i z druhé strany.

**Jitka Vysekalová, Růžena Komárková

KNIŽNÍ TIP

S rozvojem tržního hospodářství zájem o téma reklama roste, ale většina přístupů k marketingovým komunikacím je založena na ekonomickém pojetí. Proto si autorky této knížky myslí, že by jejich psychologický pohled na reklamu mohl být zajímavý i pro ekonomy, kteří chtějí vidět věci a lidi i z druhé strany. Knížka je koncipována tak, že může sloužit jak profesionálům v marketingových komunikacích, tak i těm, kteří se na tuto dráhu připravují a hledají konfrontaci různých přístupů. Neposkytuje recepty, ale dává možnost zamyslet se nad tím, co to vlastně reklama je, jaké funkce plní, kde se uplatňuje psychologie, a to od vnímání propagačního sdělení až po jeho příjem a působení na chování člověka.

Nakladatelství Grada Publishing, vázané, 264 strany

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče