Psychologie reklamy

23. února 2004, 00:00 - admin
23. února 2004, 00:00

KNIŽNÍ TIP S rozvojem tržního hospodářství zájem o téma reklama roste, ale většina přístupů k marketingovým komunikacím je založena na ekonomickém pojetí. Proto si autorky této knížky myslí, že by jejich psychologický pohled na reklamu mohl být zajímavý i pro ekonomy, kteří chtějí vidět věci a lidi i z druhé strany.

**Jitka Vysekalová, Růžena Komárková

KNIŽNÍ TIP

S rozvojem tržního hospodářství zájem o téma reklama roste, ale většina přístupů k marketingovým komunikacím je založena na ekonomickém pojetí. Proto si autorky této knížky myslí, že by jejich psychologický pohled na reklamu mohl být zajímavý i pro ekonomy, kteří chtějí vidět věci a lidi i z druhé strany. Knížka je koncipována tak, že může sloužit jak profesionálům v marketingových komunikacích, tak i těm, kteří se na tuto dráhu připravují a hledají konfrontaci různých přístupů. Neposkytuje recepty, ale dává možnost zamyslet se nad tím, co to vlastně reklama je, jaké funkce plní, kde se uplatňuje psychologie, a to od vnímání propagačního sdělení až po jeho příjem a působení na chování člověka.

Nakladatelství Grada Publishing, vázané, 264 strany

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče