Psychologie reklamy

23. února 2004, 00:00 - admin
23. února 2004, 00:00

KNIŽNÍ TIP S rozvojem tržního hospodářství zájem o téma reklama roste, ale většina přístupů k marketingovým komunikacím je založena na ekonomickém pojetí. Proto si autorky této knížky myslí, že by jejich psychologický pohled na reklamu mohl být zajímavý i pro ekonomy, kteří chtějí vidět věci a lidi i z druhé strany.

**Jitka Vysekalová, Růžena Komárková

KNIŽNÍ TIP

S rozvojem tržního hospodářství zájem o téma reklama roste, ale většina přístupů k marketingovým komunikacím je založena na ekonomickém pojetí. Proto si autorky této knížky myslí, že by jejich psychologický pohled na reklamu mohl být zajímavý i pro ekonomy, kteří chtějí vidět věci a lidi i z druhé strany. Knížka je koncipována tak, že může sloužit jak profesionálům v marketingových komunikacích, tak i těm, kteří se na tuto dráhu připravují a hledají konfrontaci různých přístupů. Neposkytuje recepty, ale dává možnost zamyslet se nad tím, co to vlastně reklama je, jaké funkce plní, kde se uplatňuje psychologie, a to od vnímání propagačního sdělení až po jeho příjem a působení na chování člověka.

Nakladatelství Grada Publishing, vázané, 264 strany

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít