Psi do reklamy (ne) patří

17. března 2008, 00:00 - Štěpán Chaloupka
17. března 2008, 00:00

Od vánoční kampaně Vodafonu jsou v reklamní agentuře MARK BBDO psi tabu. Že toto pravidlo je občas ke škodě, to dokazují následující příklady.

Kouření škodí vašemu dechu Upřímně, já bych se radši líbal s kuřačkou než s chrtem, ale ten pán se tváří tak spokojeně, že bych ho asi nepřesvědčil.

Přijďte do zoo, než přijde k vám Tato reklama propagující Zoo Neunkirchen si zaslouží uznání kromě nápadu především za výcvik biegla. Tedy v případě, že jeho trpělivost není výsledkem působení sedativ.

Pomozte těm, kteří svého psa nevidí Tato kampaň proběhla v holandských obchodních centrech, tedy v místech, kde si nevidomí musí připadat jako v hororovém zámku.

Pošlete psa do školy Osobní zkušenost totiž ničím nenahradíš. Tuto reklamu bych doporučil k pozornosti paní, která každé ráno marně nahání padesátikilového bernského psa po Vyšehradě.

Neopouštějte své přátele**

Originální způsob, jak upozornit na problematiku opuštěných zvířat. Přilepit do zpětného zrcátka fotografii s osamoceným psem na silnici. Kampaň proběhla v Portugalsku.

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče