Psi do reklamy (ne) patří

17. března 2008, 00:00 - Štěpán Chaloupka
17. března 2008, 00:00

Od vánoční kampaně Vodafonu jsou v reklamní agentuře MARK BBDO psi tabu. Že toto pravidlo je občas ke škodě, to dokazují následující příklady.

Kouření škodí vašemu dechu Upřímně, já bych se radši líbal s kuřačkou než s chrtem, ale ten pán se tváří tak spokojeně, že bych ho asi nepřesvědčil.

Přijďte do zoo, než přijde k vám Tato reklama propagující Zoo Neunkirchen si zaslouží uznání kromě nápadu především za výcvik biegla. Tedy v případě, že jeho trpělivost není výsledkem působení sedativ.

Pomozte těm, kteří svého psa nevidí Tato kampaň proběhla v holandských obchodních centrech, tedy v místech, kde si nevidomí musí připadat jako v hororovém zámku.

Pošlete psa do školy Osobní zkušenost totiž ničím nenahradíš. Tuto reklamu bych doporučil k pozornosti paní, která každé ráno marně nahání padesátikilového bernského psa po Vyšehradě.

Neopouštějte své přátele**

Originální způsob, jak upozornit na problematiku opuštěných zvířat. Přilepit do zpětného zrcátka fotografii s osamoceným psem na silnici. Kampaň proběhla v Portugalsku.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít